Skip to main content

Krijg geen uitzending ding te zien alleen de reclame met de tekst uitzending begint om 04.55 uur

Ik wacht al een tijdje dat viaplay het gaat doen. Betaal hiervoor maar krijg alleen maar reclame wat ze de komende tijd laten zien. Erg slecht! Alles al een keer aan en uit gedaan maar dat lost niets op. 
waarom kan ik niets te zien krijgen?

Admin: bericht samengevoegd


Hier hetzelfde, de uitzending is allang begonnen…

Stream het nu maar vanaf de laptop …


Waarom wordt Viaplay niet uitgezonden op kanaal 225 met de training 3 en de kwalificatie Formule 1 . 

 


hier ook geen kwalificatie op 225


Kan de balk met in beeld verwijderd worden tijdens de kwalificatie die nu live is?


Waarom is het zo slecht met het kijken naar  formule 1 ik betaal elke maand en nu is het weer eens een zooitje vrije training niet uitgezonden begin kwalificatie te laat en een vervelende en storende balk in beeld.

wat is dat voor een rot zender


Nu nog die irritante balk onderaan weg en we kunnen ook de tussentijden op tv zien


Hopelijk is de tekst linksonder er in ieder geval niet bij de race. Is wat storend. Op kanaal 225.

UPDATE 08:22 het is weg.


Ja echt super irritant en de info is nog achterhaald ook 😡


Kpn wake up, waarom die balk door de formule 1, geen rijden te zien.  Waardeloos


Nou zeearend123 ze zijn wakker hoor 😅


Hoi allemaal.  Uiteraard is het ons niet ontgaan dat er plotseling allemaal topics uit de grond springen die over viaplay gaan.

Ik heb dit aangekaart bij onze storingsdienst.  Het lijkt er op dat de problemen zich ook bij Ziggo voor doen wat het vermoeden geeft dat het met de aanleverpartij te maken heeft.

Begrijp ik nu goed dat er wel beeld is maar dat er een hinderlijke balk in beeld is? Heeft iemand een screenshot/foto?

 

(onze mensen van itv zijn op de achtergrond trouwens druk bezig om dit proberen te regelen)


@PeterG  Dank voor het screenshot.  Dat geeft de burger moed.

@de rest: Is bij jullie de balk nu ook weg?


@PeterG  Dank voor het screenshot.  Dat geeft de burger moed.

@de rest: Is bij jullie de balk nu ook weg?

De balk is weg ja, wat ik nooit zo begrijp is dat je als KPN medewerker vraagt of de balk nu bij iedereen weg is? Wat let je om zelf je ontvanger op kanaal 225 te zetten en te controleren of het nu weer goed is? Als het bij jou weg is dan is dat bij iedereen weg, het is niet zo dat KPN klant 1 een ander kanaal/stream te zien krijgt dan KPN klant 2.

Kortom, probeer zelf proactief te handelen…. Maar bedankt voor het oplossen van het probleem...


Ja


De vraag was meer bedoelt om te checken of ie niet toevallig weer terug is gekomen, @Patrick_1337.  Ondanks een mooi screenshot leert de ervaring dat één melding niet voldoende is om zekerheid over dit soort issues te krijgen. Verder heb ik hier geen mogelijkheid om het zelf te checken. Dat is ook niet heel relevant. Ik moet het van jullie signalen hebben. 

Enfin, fijn dat het nu opgelost is. 


Ik heb wel viaplay op mijn p c maar op mijn t v alleen reclame en i N de balk onder in staat F 1   zatedag enz enz .


Dan klopt dat helemaal volgens de intentie van dat kanaal, @driftkikker43 . Viaplay is een streamingdienst. Via app (smart-tv van af 2017, smartphone en tablet) en via de website op je laptop.

Via het kanaal Viaplay Xtra is alleen de live uitzending (live dus) te zien van de Formule 1 vrije training 3, kwalificatie en de race.

Heb je geen smart-tv met viaplay app en ook geen Chromecast dan is het goedkoopste om je laptop via hdmi met je tv te verbinden. Dan kan je alles via het tv-scherm zien. Geluid loopt dan ook via de televisie.

Hier meer over het kanaal Viaplay Xtra. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-kondigt-komst-viaplay-xtra-aan-bij-interactieve-tv/

Formule 1 komend weekend in Austin, Texas ( het is daar 7 uur vroeger)

Vrijdag via de app/site: VT 1 om 21:00 uur en VT 2 om 00:00 uur

via app/site/Xtra:
Zaterdag VT 3 om 21:00 uur
Zaterdag van af 00:00 uur kwalificatie (eigenlijk is het dan net zondag)
Zondagavond om 21:00 uur: de race


Ik heb wel Viaplay op mijn pc maar op mijn tv alleen reclame en in de balk onder in staat F1   zaterdag enz enz .

 

“off topic”

Geef je jezelf een like??????

“off topic”

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

Via de app op de Smart tv, Mobiel (evt. met Chromecast), etc. kan je alles van ViaPlay zien.😉


Dus via play werkt alleen op een smart t v?????


Ik heb een oude p c daar werkt hij wel op ????

 


Dus Viaplay werkt alleen op een smart tv?

 

Klopt.

Dus via een Smart tv (model na 2016)

Via een Chromecast.

Via een computer (leeftijd niet belangrijk).

Zie ook hier.

 

Kanaal 225 mag, momenteel, alleen de F1 op zaterdag en zondag worden uitgezonden van ViaPlay.

ViaPlay is een streamingdienst net zoals Netflix, Disney+, HBOMAX, etc.

 

ViaPlay is dus GEEN zender.


Ik heb hem wel kampioen zien woprden op mijn tv van 10 jaar oud (geen smart) maar geen training ?????


Kanaal 225 mag, momenteel, alleen de F1 op zaterdag en zondag worden uitgezonden van ViaPlay.

 

Elders las ik dat er problemen met kanaal 225 (ook bij andere providers) waren.

 

Leeftijd tv is niet belangrijk, als het via de KPN tv decoder wordt uitgezonden op kanaal 225.

 

Verder kan je het met behulp van een Chromecast zien.

Zie ook eerdere reacties.😉

 

ViaPlay app (en nog enkele anderen) zitten nog niet op de KPN tv decoder.

Misschien in de toekomst. 


Ik krijg via play wel alle films op mijn oude p c en mag dat dan wel elke dag ????? via K P N   en niet op T V.??????????