Skip to main content

ViaPlay begint vanaf 1 maart met hun uitzendingen, tot die tijd kunnen jullie uitzendingen van ViaPlay zien op YouTube.

Vanaf 3 februari op ViaPlay:

  • The Premier League Darts 🎯

 

Uitzendschema van The Premier League is:

  • Ronde 1 | Cardiff / 3 februari
  • Ronde 2 | Liverpool / 10 februari
  • Ronde 3 | Belfast / 17 februari

 

Premier League Darts 2022 Terugkijken:

The Master Darts Terugkijken:

Verdere info volgt nog, maar dan gaan ze op 1 maart van start, dan zal ViaPlay echt beginnen. 

Dat is de stream op youtube ook. Het gaat om de frame rate niet om de resolutie.

Dan mag ik aannemen dat dit @fp50 is in de app van ViaPlay. 🤔
(1080p50)


Dat is de stream op youtube ook. Het gaat om de frame rate niet om de resolutie.

Dan mag ik aannemen dat dit @fp50 is. 🤔

 

Ik neem aan dat je bedoelt in de app straks.

op YT is het nu namelijk 30fps

 


Zie ook dit artikel van 6 januari

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-gaat-live-sport-inclusief-formule-1-in-full-hd-1080p50-aanbieden/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

 


:thumbsup:


Ik neem aan dat je bedoelt in de app straks.

op YT is het nu namelijk 30fps

 

😂 Sorry dat bedoelde ik inderdaad! In de app. 😜


@G.H.M.Meuwissen waar kun je dit zien? 👇🏼

🤔


@G.H.M.Meuwissen waar kun je dit zien? 👇🏼

🤔

Zie deze link 

https://support.google.com/youtube/answer/7519898?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop&oco=1#zippy=%2Cmobiele-website

 

Statistieken voor nerds


Joe Cullen wint The Masters 2022! :dart::trophy:  Joe Cullen verslaat Dave Chisnall met 11-9 en wint hiermee zijn eerste Major-titel.

Wil je deze wedstrijd nog een terug zien? Dat kan! ik heb het startbericht aangepast.


Nog 2 dagen en dan begint:

  • The Premier League Darts 🎯

Hebben jullie er zin in? 😉 Voor info ga naar startbericht.

 


Vandaag is het zover, een uitzending via YouTube: 

  • Cazoo Premier League Darts
  • Motorpoint Arena, Cardiff

Uitzending begint om 19:50u., dan zou ik de livestream actief zetten in het startbericht. 😉👍🏼 Ik zal dan voor die tijd nog een berichtje plaatsen als het bijna zover is. 🎯😉


Ha, die Dennis. Startbericht aangepast zie ik :hugging: . Je had eerst Premier League voetbal namelijk. Maar dat is tot en met deze zomer ondergebracht bij Ziggo Sport met een sublicentie.


Ha, die Dennis. Startbericht aangepast zie ik :hugging: . Je had eerst Premier League voetbal namelijk. Maar dat is tot en met deze zomer ondergebracht bij Ziggo Sport met een sublicentie.

Ja ik wist niet dat darts ook een Premier League heeft, ik heb dit vannacht aangepast zodat als mensen wakker worden dat ie is geüpdatet. 


ik wist niet dat darts ook een Premier League heeft

Ik ook niet, maar zo worden we elke dag van ons leven een stukje wijzer :stuck_out_tongue_winking_eye:


De uitzending is begonnen:

Zie Startbericht


De eerste ronde is gespeeld in Cardiff, er is een kleine wijziging in de speelschema. In Berlijn zijn er zoveel corona besmettingen dat deze wedstrijd is verplaatst van 24 februari naar 13 juni.

Heb je de wedstrijd van Cardiff gemist? Dan kun je deze terugkijken want ik heb de link geplaatst in het Startbericht.

Daar zie je ook de data van het volgende partij op 10 februari, 20:00 uur. 


Ook benieuwd wat er vanaf 1 maart zo al op ViaPlay komt? Ik heb een introductie-filmpje geplaatst in het startbericht


Vanavond is het weer zover!

  • The Premier League Darts 🎯

Ik zal de livestream in het startbericht plaatsen, livestream begint om 19:50 uur. Maar de wedstrijd om 20:00 uur. 
 

Veel kijkplezier! 🎯

*EDIT* Wedstrijd is afgelopen, heb je het gemist? Ga dan naar het startbericht want ik heb de wedstrijd bij het kopje terugkijken geplaatst. 😉


Vanavond is het weer zover, om 19:50 uur is de livestream on-air:

The premium League Darts! De wedstrijd zal wel om 20:00 uur beginnen. Straks veel kijkplezier! 👍🏼Ik zal de livestream in het startbericht plaatsen. 


De wedstrijd is afgelopen van vanavond, het was reuze spannend, van 3 maart gaat het weer verder. Dan zal deze topic eventueel stoppen met livestreams, want vanaf 1 maart gaat ViaPlay van start, ik zal even nadenken wat ik met deze topic zal doen. Wil je de wedstrijd nogmaals zien? Dat kan! Ik heb de link geplaatst bij “Terugkijken” in het Startbericht.


Jammer dat Van Gerwen verloor. Maar goed dat je attendeerde anders had ik het écht niet geweten! Dank, dank!


Jammer dat Van Gerwen verloor. Maar goed dat je attendeerde anders had ik het écht niet geweten! Dank, dank!

Graag gedaan! 😉