Skip to main content

Overgestapt naar KPN in combinatie met de actie ViaPlay om formule 1 te kunnen kijken. Vervolgens blijkt het niet geactiveerd te zijn. Gebeld met de klantenservice na een 25 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eerst te horen dat het niet in het abonnement zat. Duss.. “ik ga het even voor u checken” 10 min later.. “nee het zit wel in uw abonnement u krijgt komende dagen een mail, meer kan ik niet betekenen” inmiddels nog altijd niets ontvangen. Slecht verhaal. Ben benieuwd naar de actie.. 

Overgestapt naar KPN in combinatie met de actie ViaPlay om formule 1 te kunnen kijken. Vervolgens blijkt het niet geactiveerd te zijn. Gebeld met de klantenservice na een 25 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eerst te horen dat het niet in het abonnement zat. Dus.. “ik ga het even voor u checken” 10 min later.. “nee het zit wel in uw abonnement u krijgt komende dagen een mail, meer kan ik niet betekenen” inmiddels nog altijd niets ontvangen. Slecht verhaal. Ben benieuwd naar de actie.. 

 

Activeren moet je inderdaad zelf doen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Heel misschien is de mail van KPN in de spam box beland.

 

Wat je kan proberen is:

Log eerst in op MIJNKPN.

Ga daarna hierheen en scrol naar beneden en klik op “ViaPlay actieven”

Als je gelukt hebt, lukt het.

Succes. 


Hallo en welkom, @Afspraken niet nagekomen. Is het al gelukt om Viaplay te activeren of heb je mijn hulp nog nodig?

Als je mijn hulp nog nodig hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. En geef hier een seintje als je dit gedaan hebt. Dan kan ik met je meekijken.