Skip to main content

Viaplay blijft hangen op logo op WiFi. Bekabeld naar tv werkt het maar chromecast en mobiel werken niet. Op iPad werkt het wel gewoon via WiFi . Dus ligt niet hieraan .
 

wat is hier aan de hand het heeft wel gewoon gewerkt.

alles al opnieuw geïnstalleerd en meerdere reset uitgevoerd……

Goedemiddag @MartinVDoc!

Ik snap nog niet helemaal goed wat er nu niet werkt: het lukt niet om met de Viaplay app een verbinding te maken met een mobiel en een Chromecast? Op een iPad werkt de app wel, maar op welk apparaat nu niet (type/model)? En wat heb je precies meerdere keren gereset?

Ik lees het graag, zodat wij met jou kunnen meedenken om dit op te lossen!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Helaas ( na mijn vakantie ) werkt het nog steeds niet.

Viaplay werkt op tv nu ( was eerst niet ) deze is bekabeld en werkt op Ipad 3 via Wifi

Viaplay op mobiel en chromecast app blijven in een eideloze opstart cirkel hangen onder het logo bij opstart. ( zelfde wifi als ipad)

Ik heb herinstallatie gedaan op mobiel s21 samsung en chromecast 4k. En modem meerdere malen gereset.

 

Als ik wifi afzet op mobiel werkt viaplay wel op mobiel.

 

Erg vreemd!


Aanvulling : via website op mobiel werkt het wel op wifi


Het lijkt dus echt te liggen aan de combinatie van de Viaplay app op de Samsung S21 en de Chromecast 4K. Zijn er andere apps die wel werken op de S21 en de Chromecast 4K via de wifi verbinding?
Als je de Chromecast uit het verhaal laat, werkt de Viaplay app dan wel op de wifi of mobiel internet?

Je bent er ook zeker van dat de S21 en de Chromecast op hetzelfde wifinetwerk zitten? Mobiel internet is ook uitgeschakeld?

Ik ben ook benieuwd welke snelheid je haalt op de S21: wil je eens een speedtest doen via de wifi verbinding?


Ik gebruik ze apart het is dus niet de combinatie die het probleem geeft. 

 

App op tel. Los werkt niet op wifi

En app chromecast eigen wifi niet . 

En uiteraard gechecked op wifi maar ik cast dus niet.

 

Snelheden wifi 300Mbit en hoger