Skip to main content
Beantwoord

Viaplay TV+ aangezet, maar buitenshuis werkt dit niet op mijn tablet

• December 30, 2025
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

We hebben viaplay+ thuis aangezet en willen dit nu ook op tab kijken buiten huis, maar dit lukt nit.

Beste antwoord door PeterG

Kanaal 230 Viaplay TV+, abonnee-zender, mag alleen thuis worden aangeboden. Dit is ook bij Ziggo het geval. 

Het app abonnement is in heel Europa (EU) te gebruiken. 

6 reacties

• December 30, 2025

Wil je dit doen als er thuis ook iemand zit te kijken?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 30, 2025

Kanaal 230 Viaplay TV+, abonnee-zender, mag alleen thuis worden aangeboden. Dit is ook bij Ziggo het geval. 

Het app abonnement is in heel Europa (EU) te gebruiken. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 3, 2026

Goedemiddag ​@Dvdwinkel , welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)

Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan het bovenstaande antwoord van ​@PeterG en zodoende heb ik zijn reactie ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk weet jij hiermee waar je aan toe bent! Voor meer en verdere informatie over Viaplay in combinatie met KPN raad ik je aan om dit artikel op onze Kennisbank eens door te nemen. Mocht je daarna nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 3, 2026

Viaplay TV+ op 230 zie ik in dat kennisbank artikel helemaal niet benoemd. En dus zeker ook niet dat het alleen op thuis beschikbaar is. ​@Jan van KPN 

Alleen in de tabel kom ik het tegen. 

Ik merk wel dat TV+ voor kpn én Viaplay nog wel eens voor verwarring zorgt.

Maar dat doet het met Apple ook.

Apple TV+ = streamingdienst 

Apple TV = streamingbox 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 3, 2026

Viaplay TV+ op 230 zie ik in dat kennisbank artikel helemaal niet benoemd. En dus zeker ook niet dat het alleen op thuis beschikbaar is. ​@Jan van KPN 

Je hebt gelijk ​@PeterG , ik vermoed dat dit artikel een update nodig heeft. Gaan we nog naar kijken!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 3, 2026

Het staat wel verderop in de tabel. Maar niet bij de mogelijkheid tot abonneren. Verschil Viaplay TV+ en Viaplay app mag dan ook duidelijker. ​@Jan van KPN