Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem, zowel op de kpn app als via site van viaplay. Volgens KPN is mijn abonnement actief, maar ik kan niets openen. blijft maar draaien bij openen.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

KPN app? Je hebt dan dus de nieuwe KPN TV+ ontvanger DIW7022 begrijp ik.

Via die ben ik nu aan het kijken naar de pre seizoen training. De app is dus niet algemeen kaduuk.

En via deze link http://viaplay.com lukt het ook niet? (op deze link klikken of met http… invoeren.)


ik bedoelde de app voor ipone/ipad van kpn. Op tv krijg ik alleen ‘zenderpause’ te zien op kanaal 225. Via de link, pagina van viaplay, had ik al geprobeerd. Daar hetzelfde probleem als in de app, lukt niet op te openen terwijl alle content zichtbaar is

 


De app van Viaplay is niet van kpn maar van Viaplay (zelf).

En de website natuurlijk ook.

Je hebt wel inlog gegevens en ingelogd op de app en website???

Neem in ieder geval contact op met de helpdesk van Viaplay want dit gaat dus buiten de invloed  van kpn. De app en website van Viaplay. 


Hi @Dronemagic, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat dit niet via ons gaat. Maar ik denk graag mee. Wat zie je precies op de website of de app? Je ziet wel de content/programma's? En wat zie je als je bijvoorbeeld een serie opent? Zou je hier een screenshot willen plaatsen? 

De app van Viaplay is niet van kpn maar van Viaplay (zelf).

En de website natuurlijk ook.

Je hebt wel inlog gegevens en ingelogd op de app en website???

Neem in ieder geval contact op met de helpdesk van Viaplay want dit gaat dus buiten de invloed  van kpn. De app en website van Viaplay. 

Dit raad ik jou inderdaad ook aan. 


Het probleem is dat mijn abonnement, afgesloten via KPN, blijkbaar niet gekoppeld is aan de data van Viaplay. Onder mijn profiel bij Viaplay staat dat ik een pakket moet aanschaffen. Via de link van KPN om te activeren krijg ik de melding dat viaplay al geactiveerd is. Ik kan alle content in de menu’s zien van viaplay op alle platforms. Zodra ik echter iets wil afspelen blijft de app draaien alsof er geen verbinding is. Ik denk dus omdat viaplay denkt dat ik geen pakket heb afgesloten. 

Als ik zelf probeer via Viaplay te koppelen met KPN (https://viaplay.com/signup/kpn?countryCode=nl) dan wordt gevraagd om twee service ID’s van KPN die ik niet heb


Het probleem is dat mijn abonnement, afgesloten via KPN, blijkbaar niet gekoppeld is aan de data van Viaplay. Onder mijn profiel bij Viaplay staat dat ik een pakket moet aanschaffen. Via de link van KPN om te activeren krijg ik de melding dat viaplay al geactiveerd is. Ik kan alle content in de menu’s zien van viaplay op alle platforms. Zodra ik echter iets wil afspelen blijft de app draaien alsof er geen verbinding is. Ik denk dus omdat viaplay denkt dat ik geen pakket heb afgesloten. 

Als ik zelf probeer via Viaplay te koppelen met KPN (https://viaplay.com/signup/kpn?countryCode=nl) dan wordt gevraagd om twee service ID’s van KPN die ik niet heb

@Dronemagic

Heb je wel de juiste stappen gevolgd om Viaplay te activeren


Ja, zoals ik al zei: Ik krijg van KPN de melding dat viaplay al geactiveerd is, zie bijlage:

 


ik ga viaplay weer opzeggen. Ik betaal, abonnement is actief via kpn, maar niemand die me kan vertellen waarom ik niets kan bekijken. jammer dit. Ik ga naar F1 tv


Hier precies het zelfde gezeur pfff wat slecht zeg


Dan vraag ik me af of dit een Viaplay issue is. Want jullie kunnen dus wel inloggen, alleen bij het afspelen blijft het draaien. En dat is toch wel iets van Viaplay zelf. 

Dennis, heb jij precies hetzelfde? Jij kunt dus wel inloggen? 


Hier ook al problemen, 

Foutmelding 5001, krijgen dan pagina om abonnement af te sluiten.

Via kpn hebben we al abonnement en als we opnieuw willen activeren staat er dat het al geactiveerd is.

Of we krijgen een pagina om in te loggen met kpn id1 en kpn id 2

Na 28 jaar trouwe kpn klant te zijn geweest word hier nu gekeken om over te stappen naar ziggo en f1 

 


Ik weet wel dat ik via kpn een viaplay heb die niet werkt . En via viaplay heb ik er nu ook dus 30euro per maand om f1 te kijken . Wil eigelijk naar f1 pro maar ja dat kan ne alleen met een visa kaar of zo betalen . 


Ik weet wel dat ik via kpn een viaplay heb die niet werkt . En via viaplay heb ik er nu ook dus 30euro per maand om f1 te kijken . Wil eigelijk naar f1 pro maar ja dat kan ne alleen met een visa kaar of zo betalen . 

Ik probeer te helpen, zou je antwoord willen geven op mijn vragen? Kun jij wel inloggen? Ik heb anders geen idee wat het probleem is bij jou. 

 


De app van Viaplay is niet van kpn maar van Viaplay (zelf).

En de website natuurlijk ook.

Je hebt wel inlog gegevens en ingelogd op de app en website???

Neem in ieder geval contact op met de helpdesk van Viaplay want dit gaat dus buiten de invloed  van kpn. De app en website van Viaplay. 

jaja en viaplay zegt dat je bij kpn moet zijn het is een zooitje gewoon dat kpn. zo terug gebeld worden wacht er nog op b,v  ben aangemeld  kan viaplay op tv zien maar niet op mobiel of pc    voor een week terug nog . wifi is ook belachelijk loop de trap op en al weg . ik betaal internet voor ween huisadres niet voor een etage van mijn woning maar nee moet weer extra geld voor betaald worden     , nog ff en kan gelukkig over stappen  internet tv mobiel weg met dit zooitje


viaplay werk weer eens nit via mobiel  en ja  geeft aan dat ik alles goed heb maar   beeld blijf maar een rondje in knipperen an ja  alles leeg gemaakt ruimte genoeg ook   moe word je van de kpn    


viaplay werk weer eens nit via mobiel  en ja  geeft aan dat ik alles goed heb maar   beeld blijf maar een rondje in knipperen an ja  alles leeg gemaakt ruimte genoeg ook   moe word je van de kpn    

Maar de kans is groot dat dit niet aan KPN ligt maar aan ViaPlay.


Ik heb exact hetzelfde probleem, zowel op de kpn app als via site van viaplay. Volgens KPN is mijn abonnement actief, maar ik kan niets openen. blijft maar draaien bij openen.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

heb ik ook word tot nog toe ook geen moer aan gedaan ook


Hier ook al problemen, 

Foutmelding 5001, krijgen dan pagina om abonnement af te sluiten.

Via kpn hebben we al abonnement en als we opnieuw willen activeren staat er dat het al geactiveerd is.

Of we krijgen een pagina om in te loggen met kpn id1 en kpn id 2

Na 28 jaar trouwe kpn klant te zijn geweest word hier nu gekeken om over te stappen naar ziggo en f1 

 

zelfdew hier kpn vind het wel best zo in ieder geval hebben ze een maand te pakken  vreselijk  terug bellen ho maar


Ik heb exact hetzelfde probleem, zowel op de kpn app als via site van viaplay. Volgens KPN is mijn abonnement actief, maar ik kan niets openen. blijft maar draaien bij openen.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

zelfde hier


viaplay werk weer eens nit via mobiel  en ja  geeft aan dat ik alles goed heb maar   beeld blijf maar een rondje in knipperen an ja  alles leeg gemaakt ruimte genoeg ook   moe word je van de kpn    

Maar de kans is groot dat dit niet aan KPN ligt maar aan ViaPlay.

ik betaal kpn toch niet viaplay    als ik een brood koop bij appie en het is niet ghoed ga ik toch ook niet naar de lidll

 


viaplay werk weer eens nit via mobiel  en ja  geeft aan dat ik alles goed heb maar   beeld blijf maar een rondje in knipperen an ja  alles leeg gemaakt ruimte genoeg ook   moe word je van de kpn    

Maar de kans is groot dat dit niet aan KPN ligt maar aan ViaPlay.

ik betaal kpn toch niet viaplay    als ik een brood koop bij appie en het is niet ghoed ga ik toch ook niet naar de lidll

Jij hebt een overeenkomst met ViaPlay en KPN is alleen intermediair voor de betaling. Kanaal 225 is vanwege de capaciteitsproblemen bij ViaPlay beschikbaar gesteld maar die zal waarschijnlijk per 1 juni komen te vervallen.


na een 45 minuten in de wacht een chat gestart met Viaplay in het Engels goed geholpen daarna voor elkaar wij kunnen vanmiddag kijken 🎉🎉🎉


Niks van de race gisteren kunnen zien vanwege geouwehoer met de Viaplay app..Heel de instructie doorlopen en aangemeld maar werkt voor geen meter. Terugkijken op kanaal 225 kan niet…