Skip to main content

Ik heb geen kanaal 225 heb alles al gereset werkt nog niet help !!

Bedoel je ermee dat je kanaal 225 helemaal niet kunt selecteren of dat er een melding staat?

In het eerste geval, heb je ViaPlay via KPN afgesloten?

In het tweede geval, Je kan op 225 alleen de zaterdag en Zondag van het race weekend de formule 1 er live op zien, alles wat je meer wilt kijken moet via de ViaPlay app en een door jou zelf aangeschaft en geschikt apparaat.

https://viaplay.com/nl-nl/devices/?msclkid=5b15200ad03011ec9d46613599d26a5b


Ik heb via via KPN afgesloten en ook in een race weekend is het niet te vinden.

 

gr hans


Lees op dit forum dat het voorkomt dat hij niet goed gekoppeld staat is dat een mogelijkheid.

 

gr

 


Lees op dit forum dat het voorkomt dat hij niet goed gekoppeld staat is dat een mogelijkheid.

 

gr

 

 

Kijk ook bij verborgen zenders, misschien staat hij op verborgen.

Via Menu, instellingen, etc. 

Maar 225 is maar tot 1 augustus en alleen F1 op za. en zo. op verzoek van ViaPlay. Meer mag er van ViaPlay ook niet op.

Je kan natuurlijk alles via de app van ViaPlay zien.  Zie ook hier. 


Helaas werkt dat ook niet vreemd dat hij het kanaal niet weer geeft


Hallo @hvstekel 

Zorg dat je op jouw forum profiel je KPN gegevens hebt ingevuld, dan kan een moderator controleren of je technisch het pakket aan jouw iTV account gekoppeld hebt staan.


Hallo @hvstekel 

Zorg dat je op jouw forum profiel je KPN gegevens hebt ingevuld, dan kan een moderator controleren of je technisch het pakket aan jouw iTV account gekoppeld hebt staan.

Ik controleer dit graag inderdaad, zou je daarvoor nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 🙂


*** Klant nummer


In uw profiel @hvstekel. Hier dus:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Niet hier openbaar waar iedereen het ziet.


Bedankt @hvstekel!

Ik zie dat Viaplay wel actief staat op je ontvanger, je zou de zender dus moeten kunnen zien.

Zou je eens kunnen kijken of de zender wellicht verborgen wordt?

Zenders verbergen of tonen

1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar [Instellingen] en druk op OK
3. Blader naar [Zenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar [Bewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.


Hoe staat het er nu voor @hvstekel? Kan je de zender inmiddels bekijken? Zo nee, zou je dan nog een ‘frisse start’ willen proberen? Hoor graag of dat een verschil maakt!


Nog steeds niets 


Raar hoor dit 🤔

Zou je het volledige serienummer van je tv-ontvanger in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en even een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik daar misschien iets geks mee kan ontdekken!


Misschien motorola stb.


Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dit inhoudt dat je inmiddels wél naar 225 hebt kunnen kijken 🙂