Skip to main content
Beantwoord

Videoland account overzetten naar KPN

• December 23, 2025
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb tv+ van kpn maar ook apart videoland account, graag wil ik dit via kpn laten lopen.

Hoe regel ik dit?

Beste antwoord door PeterG

Je hebt al kpn vast internet én een kpn mobiel abonnement om van Combivoordeel gebruik te maken? Dan heeft het zin om het betalen van Videoland via kpn te laten lopen. Het levert 1 punt op voor Combivoordeel.

Bestel Videoland via MijnKPN of de ontvanger.

Uit de uitleg bij v2.videoland.com:

Heb je Videoland al besteld via je tv-aanbieder?

• Ga naar de e-mail van je tv-aanbieder die je hebt ontvangen na je bestelling, of log in op je account bij KPN, XS4ALL of Budget. Volg daar de stappen om je abonnement te activeren.
  • Maak een nieuw Videoland-account aan of log in met je bestaande account. Heb je al een betaald Videoland-abonnement? Dan wordt dit automatisch gepauzeerd zodra je het abonnement via je tv-aanbieder activeert.

Na de activatie is je Videoland-abonnement via je tv-aanbieder actief en kun je direct beginnen met kijken. Op je tv-ontvanger doe je dit via kanaal 204 of via de Videoland-app met behulp van de koppelcode.

Volledig: https://hulp.videoland.com/s/article/hulp-videoland-com-article-hoe-kan-ik-mijn-abonnement-via-kpn-xs4all-of-budget-activeren

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 23, 2025

Je hebt al kpn vast internet én een kpn mobiel abonnement om van Combivoordeel gebruik te maken? Dan heeft het zin om het betalen van Videoland via kpn te laten lopen. Het levert 1 punt op voor Combivoordeel.

Bestel Videoland via MijnKPN of de ontvanger.

Uit de uitleg bij v2.videoland.com:

Heb je Videoland al besteld via je tv-aanbieder?

• Ga naar de e-mail van je tv-aanbieder die je hebt ontvangen na je bestelling, of log in op je account bij KPN, XS4ALL of Budget. Volg daar de stappen om je abonnement te activeren.
  • Maak een nieuw Videoland-account aan of log in met je bestaande account. Heb je al een betaald Videoland-abonnement? Dan wordt dit automatisch gepauzeerd zodra je het abonnement via je tv-aanbieder activeert.

Na de activatie is je Videoland-abonnement via je tv-aanbieder actief en kun je direct beginnen met kijken. Op je tv-ontvanger doe je dit via kanaal 204 of via de Videoland-app met behulp van de koppelcode.

Volledig: https://hulp.videoland.com/s/article/hulp-videoland-com-article-hoe-kan-ik-mijn-abonnement-via-kpn-xs4all-of-budget-activeren

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Vergeet niet eerst Videoland op te zeggen.

Daarna pas Videoland via KPN.

Anders is de kans groot dat je dubbel gaat betalen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Juke1! Het is wel zo prettig om zoveel mogelijk op één factuur te hebben en dat kan gelukkig ook met Videoland via KPN. Is het al gelukt met de hulp van PeterG? 

Je hoeft het abonnement niet eerst bij Videoland op te zeggen zoals Joop stelt. Je kunt een bestaand abonnement koppelen bij het activeren en dan betaal je niet meer via Videoland zelf. 

Als je nog vragen hebt, dan zitten we hier voor je klaar!