Skip to main content

sinds videoland plus via jullie is geinstalleerd start en beeindigd deze erg traag

indien dit niet snel verholpen ga ik mijn abonnement beindigen, dit kan toch niet kpn

 

systeeminformatie

vericicatienummer   332151b8

mac-adres 00.02.9b.d4.d3.c6

 

Jo Nix

Hoi @Maxenfreddie, dat kan inderdaad erg vervelend zijn als je even een programma wilt kijken. Kan je meer vertellen over wat er precies speelt bij jou?

  • Je noemt dat de app traag is, is dat alles in de app, is dat bij specifieke programma's die je kijkt (zo ja, welke)?
  • Kan je ook vertellen hoe deze tv-ontvanger is verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, is dat met een draadloze verbindingsset?
  • Heb je meer tv-ontvangers van ons en merk je dit bij meer ontvangers of alleen op deze?
  • Merk je dit ook bij andere apps, de programma gids of alleen bij de Videoland app?

Met alle antwoorden op deze vragen kan ik het toevoegen aan het onderzoek wat hiernaar gedaan wordt.


vandaag 30-1-2022 mijn abonnement op videoland opgezegd

 

wat is dit voor een rommel  KPN 

steeds bij het bekijken van films valt het beeld  vast en geen geluid hier ga ik dan ook geen 7.99 euro voor betalen

zie dat steeds meer klanten hierover problemen hebben,

er wordt van alles beloofd maar afhandelen ho maar, 

ben ik hiervoor meer als 20 jaar klant

.

 

jo nix

Admin: Reacties afgesplitst en samengevoegd met je eigen topic over dit onderwerp


Ik zie echt het verband niet tussen jouw 20 jaar abonnee zijn en problemen met een nieuwe app, Jo. @Maxenfreddie 

Ik ben de videoland app in de televisie gaan gebruiken . En in de slaapkamer in mijn telefoon in combinatie met chromecast. 


Ik had je hiervoor ook een aantal vragen gesteld @Maxenfreddie, zodat we kunnen onderzoeken wat er precies gebeurt. Daarmee kunnen we dan kijken naar een oplossing. Ik heb helaas geen antwoorden van je gezien op de vragen, dat maakt het voor ons ook lastig zoals je je kunt voorstellen.

Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.


@Jasper KPN Als ik hier op google kom ik gigantisch veel klachten tegen. Bij mij dus ook traag. Is toch niet raar dat Maxenfreddie geen antwoord geven. Of ga je me nu vertellen dat het probleem bij jullie niet bekend is?


@Jasper KPN Als ik hier op google kom ik gigantisch veel klachten tegen. Bij mij dus ook traag. Is toch niet raar dat Maxenfreddie geen antwoord geven. Of ga je me nu vertellen dat het probleem bij jullie niet bekend is?

Dat is zeker raar. Ook op een forum is een een gesprek gaande. Anders dan elkaar fysiek spreken. Antwoorden geven op elkaars vragen is daarbij een stukje fatsoen. Ik begrijp de frustratie van u wel. KPN en zijn tv-ontvangers vind ik geschikt voor tv kijken en niet voor andere apps. Dat is een persoonlijke mening. Toch zijn de vragen die de KPN medewerker stelt relevant dus ja, dan zou antwoord geven ook heel fatsoenlijk zijn

 

 


We zijn inderdaad op de hoogte van de meldingen @Shiries, maar om het probleem op te kunnen lossen is het belangrijk dat de oorzaak gevonden wordt. De vragen die ik stelde helpen ons om de oorzaak te vinden. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als je zegt 'het is traag’ zijn er zoals je je kunt voorstellen veel mogelijkheden. De vragen en de antwoorden daarop helpen om dat te specifieker te maken. 


@kpn ook hier sinds de videoland overname veel problemen, duurt lang voordat de app opstart en met afsluiten gaat het vaak fout en blijft hij hangen en kan ik de tv ontvanger weer opnieuw opstarten. Lees op dit forum dat er veel mensen problemen mee hebben, heb nog contact met videoland gehad maar die kunnen hier verder niets aan doen en het ligt echt bij jullie.

Jullie hadden wat gegevens nodig zag ik in een ander topic

Verificatienummer: 8EA4B553

Hardwareversie: HMB2260

Nog meer nodig laat maar weten

 

Is met kabel verbonden en is sinds de verandering en is alleen bij de videoland app

Ik had liever gewoon de oude versie blijven gebruiken maar er was hier geen keus in.

 


We hebben inmiddels genoeg voorbeelden verzameld, het onderzoek loopt door. Als er een update beschikbaar wordt zal deze automatisch op de tv-ontvanger worden geïnstalleerd.