Skip to main content

Ik heb hier ook zeker al een week last van. Zowel via het menu ‘apps op tv’ als zender 204 blijven zwart. De tv meerdere keren opnieuw opgestart, stekker eruit etc maar werkt nog steeds niet. Begint nu wel vervelend te worden, kon (en dan ook nog eens Videoland) zijn niet bepaald goedkoop. Wanneer wordt er iets aan gedaan?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Goedenavond @AbbyJoh, welkom op ons forum!
Welke app gebruik je precies voor videoland? Er is onlangs het een en ander veranderd!
In het onderstaande topic vind je hier meer informatie over:

 

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.
 
Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Admin edit: tekst toegevoegd 


Hi @Thomas Thomas, klopt. Videoland had eerst een zwarte app, nu een rode 🙂. Werkt nog steeds niet. Sinds gister heb ik ook problemen met het openen van YouTube.


Welk type ontvanger heb je? Dan zal ik de feedback doorgeven bij de ontwikkelaars. Zou je ook je postcode en huisnummer willen vermelden in je Profiel?

 

Zou je ook je TV ontvanger eens een Frisse Start willen geven?


Ik heb al maanden last van een traag menu via de kpn ontvanger. Met name Videoland werkt slecht. Elke dag moet de ontvanger opnieuw opgestart worden en  heel irritant. 
Is hier iets aan te doen? Ik heb al verschillende reset pogingen gedaan en alle manier om het te verhelpen via de kpn site doorlopen.