Skip to main content

 

 

Beste medewerkers 

kan Videoland ook bij kpn mobiel besteld worden 

 

groetjes van Sjors Hoens

 

Hallo @Sjors Hoens 

 

Nee helaas kan dat niet, je kan dat alleen via MijnKPN bij je KPN Thuis internet abonnement bestellen of via de TV ontvanger.

Zie ook deze pagina waar dat te vinden is:

 

Ook als je een nieuwe mobiel abonnement besteld zie je die optie niet, alleen HBO en Netflix staan daar vermeld.


Komt Videoland ook bij kpn mobiel 

 

groetjes van Sjors 

 


Komt Videoland ook bij kpn mobiel 

 

groetjes van Sjors 

 

Nee, alléén in combinatie met een TV-abo.

Met een geschikte tv kun je ook de Videoland-app op je tv installeren en Videoland kijken buiten KPN om.

 


Volgens alles kun je Videoland wel bestellen via kpn Mobiel zie bijlage via mijn kpn app zo staat wat ik nog bestellen via mijn mobiel abonnement 

 


Als u zelf ziet dat het kan, waarom vraagt u het dan?


Hallo @Sjors Hoens 

 

Op 1 februari kon je het nog niet bestellen bij een mobiel abonnement, ondertussen is dat blijkbaar gewijzigd en kan je het ook bij (nieuwe) mobiele abonnementen bestellen.


Hallo @Sjors Hoens 

 

Op 1 februari kon je het nog niet bestellen bij een mobiel abonnement, ondertussen is dat blijkbaar gewijzigd en kan je het ook bij (nieuwe) mobiele abonnementen bestellen.

 

Het is nu inderdaad mogelijk om Videoland te bestellen bij een mobiel abonnement  😃


Hoi een vraagje ik heb Videoland plus

kan ik ook abonneren bij jullie activeren tijdens 

of wordt omgezet naar Videoland plus via kpn 


Dat wordt omgezet, zie deze pagina: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/videoland.htm

waar je dit kan vinden:

Heb je al Videoland?

Heb je al Videoland, maar wil je dit toevoegen aan je abonnement bij KPN? Dat kan. Bestel Videoland in MijnKPN. Daarna activeer je het account bij KPN met je huidige Videoland gegevens. Daarna zetten we je Videoland account automatisch over. Je blijft al je gegevens behouden.