Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb sinds kort het probleem dat ik via de wifi op mijn telefoon geen videoland of kijk kan kijken. Als ik dit via mobiele gevens doe kan dit wel.

 

Ik heb de router al gereset maar dit heeft niet geholpen. Het vreemde is ook als ik als admin probeer in te loggen met het wachtwoord achterop de modem weigert hij dit.

 

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Hoor het graag :)

 

 

Hoi @MikeLieshout, opvallend dat Videoland en Kijk het niet doen via je wifi verbinding op je telefoon. Hoe staat het er intussen voor? We denken hier graag met je mee.

Wat gebeurt er als je via wifi Videoland of Kijk probeert te kijken? Krijg je een foutmelding te zien en/of kan je screenshots toevoegen? Wat gebeurt er als je het probeert vanaf een computer of ander apparaat? Welk modem heb je en hoe heb je 'm gereset? Ik raad je aan om je modem te resetten volgens stap 2. Dat is een volledige reset en ik ben benieuwd of dat in dit geval goed helpt. 


Hallo @Alexandra 

 

Intussen is het opgelost naar wat zoekwerk. Ik heb ipV6 uitgezet op de modem en deze opnieuw opgestart. Hierna heb ik geen problemen meer gehad.

 

Ik heb wel behoorlijk moeten zoeken naar de instellingen in de modem haha.

 

Bedankt voor de reactie maar het is (voor nu) opgelost :)

 

Mike


@Alexandra 

Kan ipV6 dit probleem geven?

Dit staat toch standaard aan? 

Alvast mijn hartelijke dank,

Joop


@MikeLieshout Goed om te horen dat je het zo hebt kunnen oplossen! Dank voor het delen.

@joop2011  Als een bepaalde verwijzing in die apps misschien niet (goed) om kan gaan met IPv6, misschien? Eerlijk; ik heb geen idee, het is geen bekend issue of een algemene oplossing om IPV6 uit te zetten bij problemen met apps.