Skip to main content

Heeee,

Dit probleem zo herkenbaar! Sinds een tijd lopen bij ons de kastjes boven en beneden vast bij gebruik van bijvoorbeeld Videoland en Netflix. Vreselijk irritant en vervolgens kun je er ook niks mee. Resetten en opnieuw opstarten heeft ook geen zin. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Angiikls, welkom bij ons op het forum. Als de ontvanger in z'n geheel vastloopt als je Videoland of Netflix gebruikt snap ik dat dat irritant is! Je ervaart dit op meerdere ontvangers dus? En op welk moment gebeurt dit, is dat terwijl je in het menu van de Videoland of Netflix app zit of als je een programma bekijkt?

Zou je ook kunnen vertellen welk type tv-ontvanger je hebt, hoe deze verbonden zijn met het modem (directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset) en of je op meer plekken de traagheid ervaart, zoals in de tv gids?


Ik lees meerdere meldingen op het forum over het vastlopen de decoder bij gebruik van Netflix en Videoland. Sinds begin december hier hetzelfde probleem, zowel bij de bedrade decoder als draadloos. Ik heb al 2x gebeld met deze klacht maar het probleem wordt steeds groter. Eerst liepen de apps alleen vast bij het afsluiten van Videoland en moest iedere keer de decoder opnieuw worden opgestart. Nu geldt dat ook voor Netflix en worden films of series soms helemaal niet geladen, lopen ze tussentijds vast, valt het geluid weg en moet de decoder ook dan opnieuw worden opgestart. Dit is helemaal waardeloos. Wanneer lost KPN dit op? 


We krijgen er inderdaad meer meldingen over @Scholt67, daarom zijn we aan het kijken naar een oplossing. Dat is ook de reden dat ik in mijn vorige bericht een aantal vragen stelde, zou je die ook kunnen beantwoorden? Dat helpt ons om naar de oplossing te zoeken.


Jasper, ik heb 2 Arris recorders. 1 bedraad, 1 draadloos. Beide lopen vast bij gebruik van Videoland en Netflix apps via recorders. En ook daarna. Afstandsbediening werkt dan graag of helemaal niet.


Dank je, ik heb het toegevoegd aan het onderzoek. Als de oorzaak gevonden is zal er een update worden uitgebracht, die wordt dan automatisch op de tv-ontvanger geïnstalleerd.