Skip to main content

Hier ook problemen met Videoland! Loopt steeds vast, start niet op, of je wordt er zo uitgegooid. 
frisse start al meerdere keren gedaan, al van kpn nieuwe tv-kastje gekregen en nieuwe modem. Allemaal zonder resultaat. 
Bellen na kpn en een klacht indienen is ook niet meer te betalen, je moet lang aan de lijn blijven en aangezien het een betaald nummer is, zijn de kosten voor jezelf! 
wanneer worden we nu eindelijk is gecompenseerd door kpn. Je leest zoveel klachten en kpn kan de beloftes niet waarmaken! 
mee betalen er wel voor!! 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Balen dat het niet zo soepel loopt met Videoland @Juultje88 🙁

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-ontvangers. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven. Ik kan je dus niet aan een oplossing voor dit probleem helpen, omdat er nog geen oplossing is. 

Aangezien het bij jou niet helemaal goed gaat, wil ik je aanraden om Videoland (tijdelijk) via een ander apparaat te bekijken. Dit kan zijn een andere TV-ontvanger (niet HD), mobiele telefoon, tablet of de app van je SmartTV. Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.


Balen dat het niet zo soepel loopt met Videoland @Juultje88 🙁

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-ontvangers. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven. Ik kan je dus niet aan een oplossing voor dit probleem helpen, omdat er nog geen oplossing is. 

Aangezien het bij jou niet helemaal goed gaat, wil ik je aanraden om Videoland (tijdelijk) via een ander apparaat te bekijken. Dit kan zijn een andere TV-ontvanger (niet HD), mobiele telefoon, tablet of de app van je SmartTV. Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Het probleem niet vanaf de nieuwe v2 app. Maar daarvoor ook al. En niet alleen vanaf Videoland. Maar ook andere functies geven problemen. 
het kijken vanaf een ander apparaat zie ik niet als oplossing. 
kon beloofd/zegt al geruime tijd naar een oplossing te zoeken. Naar die blijft voor nu nog lang op zich wachten! Drama dus! 


het kijken vanaf een ander apparaat zie ik niet als oplossing. 

Maar je bent wel van álle ergernis af, @Juultje88 . Gebruik al 2 jaren de app in de Smart-tv voor Videoland en niet de zwarte of rode in de ontvanger. Die zwarte was al drama, die rode is vreselijk.

De ontvanger van kpn gebruik ik alleen voor KPN TV.

Ook Netflix doe ik met de app in de TV of de android-tv box. Heb ook een losse chromecast maar gebruik die sinds de aanschaf van de box nog zelden.
Een redelijk goedkope oplossing is de nieuwe Chromecast HD with Google-TV voor € 39.

Heb ook NLziet, NOS app, Rakuten TV en Viaplay. Die apps heeft de kpn ontvanger helemaal niet eens.


Dat zou ma zo kunnen. Maar ik vind persoonlijk dat kpn diensten niet moet aanbieden wanneer iets niet functioneel is! 
Ik ga geen andere tv aanschaffen of andere spullen! Kpn moet ma eens orde op zaken gaan stellen! 


Ah dus het gaat niet alleen om Videoland? Als er al zoveel is geprobeerd om dit probleem de wereld uit te helpen, weet ik niet of we via het forum tot een oplossing kunnen komen, maar we kunnen uiteraard altijd een poging wagen!

Zou je uit kunnen leggen wat er precies allemaal mis gaat? 

En zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Juultje88, kunnen we je hier nog verder mee helpen?