Skip to main content

Hallo,

 

Hier dezelfde problemen. Decoder reageerd ontzettend traag. Dit alleen bij gebruik Videoland.

Bij het proberen van afsluiten van Videoland, loopt de Decoder vast. 

 

Klantenservice al gebeld maar die trekken hun handen er vanaf omdat Videoland niet van KPN is.

 

 

Verificatie nummer: A8971A63

Mac adres: 00:02:9B:D0:FE:47

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo,

 

Hier dezelfde problemen. Decoder reageerd ontzettend traag. Dit alleen bij gebruik Videoland.

Bij het proberen van afsluiten van Videoland, loopt de Decoder vast. 

 

Klantenservice al gebeld maar die trekken hun handen er vanaf omdat Videoland niet van KPN is.

 

 


 

@Dokterss in de meeste gevallen is het (tijdelijk) stroomloos maken van tv-ontvanger de oplossing. Heb je dit al geprobeerd?


Ehmm dagelijks? Blijkt maar dat begrijpend lezen lastig is 

Elke keer bij gebruik maken van Videoland loopt de Decoder vast. Reset, onderbreken van stroom is de enige mogelijkheid....dit doen wij dan ook meerdere keren per dag....!!


@Dokterss Dan heb ik daar overheen gelezen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik dit doorzetten naar een achterliggende afdeling.


:) 

 


Gedaan!

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet en hoop natuurlijk dat er snel een oplossing wordt gevonden voor dit probleem. 


Ok heb problemen met Videoland die loopt steeds vast tijdens het kijken van een film.

Je moet de stekker er uit trekken om de decoder weer te resetten dit ge beurt  ieder keer als je Videoland  gaat kijken.

 

Wat gaan jullie er aan doen mijn beide decoders doen het. Ze zijn bekabeld. 

Gr. Marcel


De nieuwe rode Videoland app wordt nog steeds verbeterd. Dit is bekend. Hopelijk is het probleem snel opgelost. 


Hier ook, waardeloos. Het lijkt wel of de decoder het niet aankan, op de tablet namelijk totaal geen probleem.