Skip to main content

Waarom is na de oude zwarte app vervanging door de rode v2 app alles zoveel trager of stopt zelfs af en toe? 

Tv ontvanger is een recente, tv is up  to date.  

Goedemorgen @Ed34 en welkom hier op ons forum!

Bedankt voor het doorgeven van dit signaal. We herkennen de klachten over de traagheid en dergelijke van de nieuwe Videoland app. Ik weet helaas nu nog geen goede structurele oplossing. Excuses voor het ongemak! Het onderzoek loopt. Je kunt intussen een frisse start proberen. Daarnaast kan je intussen ook kiezen voor casten, mocht je deze optie hebben. 


Wat ik wil weten is wie mij gaat compenseren aangezien nog niets heeft geholpen? 

 


Voor een compensatie kom je niet in aanmerking @Ed34. De Videoland app is een extra dienst waar je niet voor betaalt. 


@JanZ_ , je heb de app nodig om videoland op de tv te kijken of om je apparaten te koppelen,  ik kijk videoland op de tv en sinds dat de nieuwe app er is gaat dat ruk, en zo te lezen ben ik daar niet de enige in. 


Het probleem is bekend en achter de schermen wordt ook hard gewerkt aan een oplossing. We merken dat er door het gebruik van de app van Videoland het geheugen van de ontvanger op termijn vol raakt en hierdoor kan er instabiliteit of een vastloper ontstaan. Samen met de leverancier (Videoland) werken we aan een oplossing voor dit probleem maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.