Skip to main content

Klopt ik heb het zelfde hier in huis. Alles al geprobeerd update gedaan een frisse start enzo enzo. Maar videoland doet het nog niet. Betaal je €90 in de maand werkt het niet eens elke keer wel weer want anders bij kpn! Los het maar een keer op kpn

@J.alferdinck Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je problemen hebt met Videoland. Welke problemen ervaar je precies? 

Wellicht dat je in het topic over de nieuwe Videoland app je al verder kan helpen? 


Ik ervaar het volgende: het is traag hij moet heel vaak bufferen en ik kan de app niet openen via het menu van kpn op tv. Terwijl ik alles heb geüpdate en opnieuw heb geïnstalleerd. Ik wil graag een oplossing ben er wel een beetje klaar mee


@J.alferdinck Ik kan mij voorstellen dat je er niet blij mee bent dat de app niet goed werkt. 

Ik ben bang dat ik geen directe oplossing voor je heb. Wat ik wel ga doen is de feedback doorgeven aan mijn collega's die over de Videoland app gaan. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen, en hier ook kunnen laten weten welke TV-ontvanger je dit op hebt en welk modem je gebruikt? 

Dan kan ik deze situatie terugkoppelen aan mijn collega's!