Skip to main content

Videoland werkt niet naar behoren. Dit is vanaf de nieuwe app. Dan blijft die weer bufferen, dan gooit die hele kpn eruit. Vandaag doet Videoland het al de hele dag niet. Gisteren nog gtst aan het kijken, blij dat die het deed, na een aantal afleveringen gekeken te hebben viel die uit en deed Videoland het helemaal niet meer. En vandaag nog steeds niet. Krijgen helemaal geen beeld meer bij Videoland. We betalen genoeg voor de dienst maar het is een puinhoop. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste @Sandyschmetz, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je bekijkt de app op jouw tv-ontvanger? Welke tv-ontvanger gebruik je? En heb je deze al eens een ‘frisse start’ gegeven, via het menu? Andere apps en live tv kijken werken wel naar behoren? 


Beste @Sandyschmetz, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je bekijkt de app op jouw tv-ontvanger? Welke tv-ontvanger gebruik je? En heb je deze al eens een ‘frisse start’ gegeven, via het menu? Andere apps en live tv kijken werken wel naar behoren? 

Ja dat hebben we allemaal geprobeerd. We hebben kpn. Hebben de tv ontvanger al een keer gereset. Zelfs het modem. Ook de app opnieuw gedownload van Videoland. Maar het blijft een ramp. Steeds laden valt uit . Doet het dan helemaal niet. 

de rest van kpn werkt allemaal prima, het is alleen videoland dat niet goed werkt. 
 


Je geeft aan dat je de app opnieuw gedownload hebt, dan denk ik niet dat je het via de tv-ontvanger bekijkt, maar via de smart tv zelf. Kan dat kloppen? In dat geval betwijfel ik of het aan de kant van KPN ligt. Heb jij jouw tv bekabeld of via wifi verbonden met het internet? Je zou dit eens bekabeld kunnen proberen als dat nu nog niet het geval is. 


Je geeft aan dat je de app opnieuw gedownload hebt, dan denk ik niet dat je het via de tv-ontvanger bekijkt, maar via de smart tv zelf. Kan dat kloppen? In dat geval betwijfel ik of het aan de kant van KPN ligt. Heb jij jouw tv bekabeld of via wifi verbonden met het internet? Je zou dit eens bekabeld kunnen proberen als dat nu nog niet het geval is. 
 

 

ik heb de app gedownload op de telefoon omdat je deze moet koppelen aan Videoland. We hebben geen smart tv. En de tv is via kabel verbonden met het modem. 
maar vanaf dat Videoland vernieuwd is hebben wij die problemen. De ene dag doet die het goed en de andere dag blijft die weer hangen of doet helemaal niks.  


Ah, op die manier. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Welke tv-ontvanger gebruiken jullie? 


Ah, op die manier. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Welke tv-ontvanger gebruiken jullie? 

Ik heb het profiel aangepast. En de tv ontvanger is hmb2260


Bedankt! Ik zie zo niets vreemds aan onze kant. Naar verwachting loop jij ook aan tegen de problemen die je momenteel kunt ervaren met Videoland. Door gebruik van de nieuwe Videoland app, kan het geheugen vol raken op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met Videoland aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven. Het alternatief is in dit geval om Videoland (tijdelijk) via een ander apparaat te bekijken. 


Ik wilde toevallig met weer kijken. Videoland doet het helemaal niet op tv. Ik betaal al maanden voor Videoland.  Maar kan sinds de vernieuwde app niet meer kijken dit is toch al vanaf oktober ofzo. Helaas kijk ik graag met mijn partner samen maar Videoland en dat gaat echt niet op een telefoon. Verder hebben we alleen tv waarop we kunnen kijken. 


Je zou kunnen overwegen om de optie tijdelijk uit te zetten als je deze niet gebruikt. Excuses voor het ongemak!