Skip to main content
Beantwoord

Volgens internet heb ik een andere ontvanger nodig om Ziggo Sport te kijken

• February 4, 2026
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb volgens internet een andere kpn tv+box nodig om kpn/ziggo voetbal gratis te kijken?

Beste antwoord door Rowi.

Waarschijnlijk bedoel je Ziggo Sport Free. Dat werkt via www.ziggogo.tv of Ziggo Go TV app en daar is inderdaad de nieuwe en op GoogleTV gebaseerde TV+ box nodig. Of de app installeren op een geschikte smart TV of andere mediastreambox.

7 reacties

• Antwoord
  • February 4, 2026

Waarschijnlijk bedoel je Ziggo Sport Free. Dat werkt via www.ziggogo.tv of Ziggo Go TV app en daar is inderdaad de nieuwe en op GoogleTV gebaseerde TV+ box nodig. Of de app installeren op een geschikte smart TV of andere mediastreambox.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Ik heb volgens internet een andere kpn tv+box nodig om kpn/ziggo voetbal gratis te kijken?

Welke KPN tv ontvanger heb je momenteel?

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) kan perfect met de Ziggo Sport app werken. (zowel de gratis als de betaalde versie)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2026

Voor Ziggo Sport Free (zonder abonnement) is de Ziggo GO (TV) app nodig. Die kun je ook downloaden op tv's en streaming apparaatjes met Android-TV en Google-TV. Ook beschikbaar voor Apple tvOS, Samsung (Tizen) en tv's met WebOS (o.a. LG, Loewe) 

Via die app zijn de UEFA wedstrijden met Nederlandse clubs te zien. Er zullen echter geen uitzendingen meer zijn op de finales na. Alle Nederlandse clubs zijn er namelijk uit.

Het Ziggo Sport Totaal zenderpakket is op alle ontvangers mogelijk. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

@PeterG 

Nee, AZ gaat door naar de tussenronde.

Alleen AZ is door en treft het Armeense FC Noah in de tussenronde van de Conference League

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

Hallo ​@rob1900 ,

Ikzelf kijk de Nederlandse wedstrijden (van mijn club dan) via de Ziggo Go app. Die app heb ik geïnstalleerd op mijn Philips Smart TV en ook op mijn telefoon. Registratie is verder niet nodig. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

Er zullen echter geen uitzendingen meer zijn op de finales na. Alle Nederlandse clubs zijn er namelijk uit.

@PeterG toch.      Zeg maar eens retteketet AZ.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2026

Oh. Is me even ontgaan hoewel ik AZ volger ben. Maar er is ook zoveel voetbal tegenwoordig. Spelers klagen ook over overbelasting.