Skip to main content

Hallo

ik vraag mij af hoe het nou zit als ik een  abonnement neem  van viaplay. 
Je leest verschillende verhalen dat als je een complete abonnement hebt van kpn dat je de eerste 9 maanden €9.99 per maand betaald en dan het gewone tarief van €13,99 per maand of €99 per jaar.. maar hoe het dan dat je als je €5 euro korting krijgt omdat dan hussel gebruikt…

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Als u een Hussel thuis abonnement heeft en daarbij een een mobiel abonnement heeft van KPN, dan krijgt u 5 euro korting als u of meerdere entertainmentpakketten neemt. Viaplay is dus zo'n entertainmentpakket. Maar bijvoorbeeld ook Netflix of Spotify is een entertainmentpakket. 


Hallo

ik vraag mij af hoe het nou zit als ik een  abonnement neem  van viaplay. 
Je leest verschillende verhalen dat als je een complete abonnement hebt van kpn dat je de eerste 9 maanden €9.99 per maand betaald en dan het gewone tarief van €13,99 per maand of €99 per jaar.. maar hoe het dan dat je als je €5 euro korting krijgt omdat dan hussel gebruikt…

Als je die entertainmentkorting nu dus ook al ontvangt dan krijg je die niet nog een keer.


De eerste 5 maanden betaal je 9,99, daarna 13,99.

Heb je een hussel abonnement dan krijg je 5,-- korting TENZIJ je deze al krijgt op een ander pakket.


Mensen…

bedankt voor jullie reactie’s ik weet genoeg


Ik ben al 49 jaar klant bij KPN, waarvan al meer dan tien jaar op het gebied van telefoon, Internet, Mobiel en TV.

 

Kunt u mij uitleggen waarom ik 9,99 en na een half jaar een kleine 15 euro voor Viaplay dien te betalen en een klant die morgen een Viaplay-aansluiting van KPN wil hebben dit abonnement een jaar lang gratis krijgt.

Vind u dit niet moreel verwerpelijk?


Kunt u mij uitleggen waarom ik 9,99 en na een half jaar een kleine 15 euro voor Viaplay dien te betalen en een klant die morgen een Viaplay-aansluiting van KPN wil hebben dit abonnement een jaar lang gratis krijgt.

Vind u dit niet moreel verwerpelijk?

Daar is mijns inziens niets moreel verwerpelijks aan.

Toen jij abonnee werd, of toen je jouw abonnement omgezet hebt naar de laatste abonnementsvorm, heb je ook een welkomstcadeau gehad en dat krijgen nieuwe abonnees ook. 

Ik snap de ophef ook niet, een nieuwe abonnee kan gewoon keuze maken uit een aantal welkomstcadeau's. Dat is al jaren zo maar nu er ook voor korting op Viaplay gekozen kan worden is het ineens "moreel verwerpelijk".