Skip to main content

Ik kan we de formule kijken maar geen films of series op de tv daar vragen ze code voor waar vind ik die kan wel via me iPad kijken maar dus niet op tv en daar is het toch mooier en groterĀ 

ik hoop dat iemand mij er bij kan helpen alvast bedanktĀ 

Ik snap niet wat u bedoelt kom op een website die ik niet lezen kan dus ga ik me niet zomaar aanmelden ik vind het een groot probleem word van het kastje naar de muur gestuurd en terug heb contact gehad met Viaplay die zegt moet via je mediabox ben een beetje wanhopig aan het worden kost nu bijna 10 euro en ik kan niet eens films of series kijken opmerking tv beetje hulp zou mooi zijn heb zelf de leverancier van me tv er bij gehad die zei ook kpn moet het oplossen Ā dus kom maar op want ik zie de app van Viaplay ook niet op me tv ben er beetje klaar mee is toch jammer dat het zo slecht werkt en dat als je wat ouder bent je niet duidelijk geholpen wordĀ 

Ā 

Admin: bericht verwijderd, was spam


Hallo @Gonda1954, alle uitleg over ViaPLay vind je op een mooie overzichtspagina:Ā 

KPN heeft geen app voor Viaplay in de tv-ontvanger zitten. De Formule 1 race kun je live kijken op kanaal 225. Voor de rest van de content zoals films en series kun je terecht bij Viaplay zelf.Ā 


Dat snap ik maar als ik op me tv films wil kijken moet ik 4 cijfers invullen en die heb ik dus niet 8888 werkt niet is wel erg duur dat je alleen formule kunt kijken en verder niks had ik beter ergens anders Viaplay kunnen nemen want films op me iPad kijken is beetje klein. Samen met me man


Je kan inderdaad films hurenĀ via de tv-ontvanger, daarvoor hebĀ je de itv pincode nodig. Maar dat is niet via Viaplay. Op de tv-ontvanger is er enkel zoals al reeds uitgelegd het kanaal 225 tijdens de Formule 1 race. Alle mogelijkheden om Viaplay te kijken worden op de overzichtspagina genoemd.Ā Ā 


Vanaf maart 2022 isĀ Viaplay beschikbaar bij KPN. Het is een nieuwe streamingdienst met sport (Formule 1, Duits en Engels voetbal) en films en series zoals ā€˜Men in Blackā€™, ā€˜Bad Boys for lifeā€™, ā€˜Charlieā€™s Angelsā€™, ā€˜Dr. Deathā€™ en meer. Daarnaast is er ook genoeg te zien voor de kleintjes met ā€˜Peppa Pigā€™, ā€˜My Little Ponyā€™ en ā€˜LEGO Ninjagoā€™.Ā 
dit staat bij jullie dus leg maar uit waar ik dan moet zijn om dit op tv te zien is gewoon super onduidelijk ben er goed klaar mee alleen formule voor de 10 euro wat een raar iets als je dit op jullie site ziet


@Gonda1954Ā Nogmaals, je kan alles gebruiken van ViaPlay als je de app van ViaPlay gebruikt, net als je nu op je iPad doet, je hebt dus een recente smart tv nodig of een apparaat waar de app op kan of en chromecast, via de ontvanger zit er volgens de berichten aan te komen maar nog geen datum bekend.

En ja, ik vind de tekst ook onduidelijk/misleidend, maar je kan een abbo afsluiten bij KPN, de rest mag je zelf aanschaffen en uitzoeken, ze verkopen je een streamingsdienst, niet de bijbehorende app en apparatuur om het te kunnen gebruiken.


Ik ben er klaar meeĀ 

vind het pure misleiding alleen maar formule 1 verder niks echt niet duidelijk via kpn šŸ˜” maar goed ze helpen niet verder dus klaar er mee


Ik ben er klaar meeĀ 

vind het pure misleiding alleen maar formule 1 verder niks echt niet duidelijk via kpn šŸ˜” maar goed ze helpen niet verder dus klaar er mee

Ā 

Wat bedoel je met misleiding?

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

Dat is ook altijd vermeld.

Je kan via een app op de Smart tv, website, etc. kijken naar de series en flims van ViaPlay.

Op de KPN box zit de app nog niet.

Zie ook hier.Ā 

Hier kan je zien waarop je ViaPlay kunt zien.

Als je op aanmelden klikt en je gebruikersnaam en wachtwoord in tikt, kan je daar verder kijken.Ā 

Ā 

KPN doet alleen de facturering en tijdelijk tot 1 augustus kanaal 225 op za. en zo. van de F1, omdat ViaPlay nog onvoldoende bandbreedte heeft.Ā 

Dit geld ook voor Ziggo, etc.Ā 

Ā 

P.S.

Zoals je al gemerkt hebt, helpen vooral klanten van KPN elkaar op het forum.

Dat is ook de fora van andere providers.Ā