Skip to main content

Beste medewerkers,

Bij de formule 1 geeft KPN aan alleen op zat en zon de formule te bekijken op kanaal 225.

Waarom bij de kwalificatie was er geen uitzending en er bleef een balk hangen.

Balk gaf aan om 4.55 komt de derde vrije training.

Na 10 minĀ  kreeg ik beeld via 225 kanaal.

Heb ook al geklaagd bij Viaplay hier geef ik mijn geld niet meer aan uit als het zo door blijft gaan,

Ā 

Vr Gr Adrie

Wat bedoel je?

Ik heb deze gewoon gezien.

Ik heb hem, omdat ik op vakantie was, via de app en Chromecast gekeken.šŸ˜‰

Ā 

P.S.

Kanaal 225 is tijdelijk, omdat ViaPlay onvoldoende bandbreedte heeft (of had).

Eind dit jaar verdwijnt dit kanaal en kan je ViaPlay alleen nog via de app bekijken.


Hallo @joop2011Ā 

Kanaal 225 is tijdelijk, omdat ViaPlay onvoldoende bandbreedte heeft (of had).

Eind dit jaar verdwijnt dit kanaal en kan je ViaPlay alleen nog via de app bekijken.

Zie onderstaand artikel in TotaalTV:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-xtra-langer-bij-providers-als-ziggo-en-kpn-met-meer-content/

CC @ASLOĀ 


@JanD

Als dit verhaal van Totaaltv klopt (ik vertrouw Totaaltv niet, zoals ik eerder heb vermeld) dan is het een leuke aanvulling voor mensen die geen Smart tv hebben.Ā šŸ˜‰

Ā 

Ik kon het helaas niet meer in mijn reactie aanpassen / toevoegen.šŸ˜‰


Beste medewerkers,

Bij de formule 1 geeft KPN aan alleen op zat en zon de formule te bekijken op kanaal 225.

Waarom bij de kwalificatie was er geen uitzending en er bleef een balk hangen.

Balk gaf aan om 4.55 komt de derde vrije training.

Na 10 minĀ  kreeg ik beeld via 225 kanaal.

Heb ook al geklaagd bij Viaplay hier geef ik mijn geld niet meer aan uit als het zo door blijft gaan,

Ā 

Vr Gr Adrie

Hoi @ASLOĀ . Er waren die ochtend een paar issues. Die waren niet alleen bij KPN maar ook bij andere providers.Ā  Dit heeft Viaplay toen opgelost en de rest van de wedstrijd was goed te bekijken.


Beste medewerkers,

Bij de formule 1 geeft KPN aan alleen op zat en zon de formule te bekijken op kanaal 225.

Waarom bij de kwalificatie was er geen uitzending en er bleef een balk hangen.

Balk gaf aan om 4.55 komt de derde vrije training.

Na 10 minĀ  kreeg ik beeld via 225 kanaal.

Heb ook al geklaagd bij Viaplay hier geef ik mijn geld niet meer aan uit als het zo door blijft gaan,

Ā 

Vr Gr Adrie

HoiĀ @ASLOĀ . Er waren die ochtend een paar issues. Die waren niet alleen bij KPN maar ook bij andere providers.Ā  Dit heeft Viaplay toen opgelost en de rest van de wedstrijd was goed te bekijken.

Oplossing Top