Skip to main content

Ik zou graag met mijn bestaande disney+ account willen inloggen wanneer zal de app en deze optie beschikbaar zijn?????

 

Hallo @Idq ,

Via KPN+ is de app Disney+ beschikbaar. 

Bron: 

Voorgeïnstalleerde apps

Onder Apps vind je alle voorgeïnstalleerde apps en de Google Play Store om eventueel andere apps te installeren. De voorgeïnstalleerde apps zijn: 

  • Netflix
  • HBO Max
  • Disney+
  • YouTube
  • Videoland
  • NOS Teletekst
  • Amazon Prime Video
  • Viaplay
  • NPO Start
  • Spotify
  • Google Play Films
  • Google Play Games
  • Youtube Music

 

Heb je nog geen KPN+? Morgen kun je vanaf 8.00 telefonisch overstappen op KPN+. 
 

Meer info over KPN+?:

 


@Idq 

Welke KPN tv decoder heb je momenteel?

 

Ik denk dat hij alleen op de nieuwe DIW7022 zit.

Op de andere verwacht ik hem niet.

 

En je kan hem natuurlijk (zoals wij) via de app op de Smart tv kijken.😉


Overstappen op kpn plus met die nieuwe smart ontvanger kan alleen als je jaarcontract is afgelopen. 


Overstappen op kpn plus met die nieuwe smart ontvanger kan alleen als je jaarcontract is afgelopen. 

Dat is momenteel niet waar. Tot 1 april is iedereen contractvrij in verband met de wijziging in de algemene voorwaarden.


Overstappen op kpn plus met die nieuwe smart ontvanger kan alleen als je jaarcontract is afgelopen. 

 

Als het goed is, heb je een mail van KPN ontvangen dat de voorwaarden zijn veranderd.

Dat betekend dat je tot 1 april zo wie zo kunt overstappen.

Alleen als je kortingen hebt, vervallen die.

Dus eerst goed kijken of het wel voordelig is om het te doen.

KPN tv+ is een mooi nieuw abonnement, alleen zitten er nog enkele kinderziektes in de DIW7022 waaraan KPN hard werkt om die allemaal op te lossen. 


Dat van 1 april wist ik niet, ik heb meermaals gevraagd en ik kreeg steeds dat antwoord van het jaarcontract. 


Dat van 1 april wist ik niet, ik heb meermaals gevraagd en ik kreeg steeds dat antwoord van het jaarcontract. 

 

Als je 0800-0402 belt, verwijs ze dan hiernaar. 

Wel jammer dat velen het niet weten als je de helpdesk belt.

0800-0402 is gratis en morgen vanaf 8 uur bereikbaar. 


Bedankt. Als ik het via de mijn kpn app probeer dan lukt het niet. Ik ga dan morgen bellen.


Bedankt. Als ik het via de mijn kpn app probeer dan lukt het niet. Ik ga dan morgen bellen.

 

Via MIJNKPN kan het pas vanaf 1 april.

Wij horen graag of het morgen is gelukt via de helpdesk 0800-0402 (gratis). 


Ik kwam dit forum tegen bij het zoeken naar een antwoord. Ik heb geen smart tv maar wel al een Disney + abonnement. Ik zie Disney plus wel in mijn zenderlijst voorbij komen maar niet in het rijtje apps die ik via het menu kan bekijken. Kan ik zonder smart tv of zonder dat mijn Disney plus loopt via kpn geen Disney kijken?


⬇️⬇️


@Daniella89

Als je nu geen smart-tv hebt en nog een Arris decoder dan kan je Disney alleen via de Disney plus app op je telefoon gebruiken. 

Of je gebruikt nu de website op je laptop dan.

Want wat heb je anders aan een abonnement erop?

Goedkoopste oplossing: schaf de Google Chromecast HD met afstandsbediening en Google-TV aan. 

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-met-google-tv-hd-wit/9300000119991877/

Het maakt niet uit of je Disney plus via kpn hebt of niet. 

 

 


Ik kwam dit forum tegen bij het zoeken naar een antwoord. Ik heb geen smart tv maar wel al een Disney + abonnement. Ik zie Disney plus wel in mijn zenderlijst voorbij komen maar niet in het rijtje apps die ik via het menu kan bekijken. Kan ik zonder smart tv of zonder dat mijn Disney plus loopt via kpn geen Disney kijken?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Als dat nog een Arris of Arcadyan hebt, dan krijg je de Disney+ app niet.

Maar als je de DIW7022 hebt, dan heb je alle apps.

Je kan eventueel overstappen op KPN tv+ abonnement, daar zit de DIW7022 standaard bij.

Bel 0800-0402

Zie ook hier.