Skip to main content

Hallo,

Ik heb Viaplay aangevraagd en alles is verwerkt en akkoord bevonden maar ik zou nog een email krijgen met een inloglink? Wanneer krijg ik die?

Gr Johan de Heer.

Het kan tot 24 uur duren voordat je de e-mail hebt. Even geduld dus.


Met 15 minuten geactiveerd.... Dan moeten ze het er fijn anders neerzetten. 

Ik ga er vanuit dat als ik het activeer dat ik er dan direct gebruik van kan maken (dus binnen die 15 minuten dan ook een mail krijg) en na die 15 minuten dus gebruik ervan kan maken 🤷‍♀️  niet dat ik uren op zo'n mail zal moeten gaan wachten. 

 


Geen hulp, geen uitleg of wat ook.. nee bij bestaande klanten van kpn die krijgen geen mail voor ons is het ook nieuw allemal (de instructies). nou wat dan?! Lekker krijg ik een link je drukt erop: je hebt geen viaplay besteld... bekijk de mogelijkheden... ik ben niet achterlijk had het besteld.  Dus druk op benodigdheden... dus probeer nogmaals te drukken op viaplay activeren.. krijg ik je hebt al een lopende bestelling... nou lekker dan... ze weten zelf niet eens hoe dit op te lossen.. met hun niet werkende links of we weten het niet hulp 🤦‍♀️🤦‍♀️ 


Ff het antwoord dat ik ontving :

Als je Viaplay hebt aangezet bij een al bestaand abonnement krijg je geen mail. (voor ons is het ook allemaal nieuw , we hebben pas net de juiste instructies gekregen) 
Voor activeren Viaplay bij een bestaand KPN abonnement kijk dan op deze pagina: https://bit.ly/36SJqyi daar staat alles over hoe je Viaplay kan activeren. 

Ja leuk maar krijg het niet voor elkaar 😬😆

 

 


Ga naar MijnKPN en klik op Producten. In middelste kolom streamingdienten toevoegen. Viaplay selecteren en op bevestigen klikken. Je krijgt na max. een uur de eerste mail en later nog een tweede.

De DERDE om het account af te ronden komt pas na ca. 24 uur (daar zit ik inmiddels dus op de '’wachten'’).


Viaplay besteld vandaag en geactiveerd.

maar ik krijg het niet gekoppeld met de televisie. 
er zou dan een code moeten komen op tv en die moet je dan in de app invoeren. 


marco 1982 je moet via je tv de viaplay app downloaden


heb viaplay bij mijn abonnement toegevoegd staat dat die geactiveerd is maar ik heb geen mail ontvangen van kpn


Dit hebben wij dus ook, viaplay toegevoegd aan abonnement maar geen mail??


Hier hetzelfde, heb ook "nog" geen mail ontvangen, ben al 2dagen verder, na een uur en 3personen van de klantenservice te hebben gesproken nog steeds geen werkend viaplay, ben naar viaplay zelf gegaan en heb me daar aangemeld, nog geen 3min bezig geweest om aan te melden en je kunt kijken…

Probleem is alleen dat je viaplay nu niet kunt annuleren bij KPN omdat je er een maand aan vast zit, ik zou het kinderachtig vinden als KPN hier alsnog een rekening voor gaat sturen terwijl je niet gebruik kunt maken van hetgene wat je besteld hebt omdat KPN het niet goed voor elkaar heeft.

Wordt vervolgt....


Hier hetzelfde probleem. Vrijdag mijn abonnement laten aanpassen(bestaande klant) en direct een akkoord gegeven per mail. Ik zou binnen 24 uur een mail krijgen om viaplay te kunnen activeren en per direct gebruik kunnen maken van mijn andere diensten zoals espn. Tot op heden kan ik nog van helemaal niets gebruik maken.  Gisteren 2 uur aan de lijn gehangen, maar de medewerkers konden niets in het systeem aanpassen omdat het te traag was en steeds uitviel..

 

waardeloos dus. Wordt vervolgd..


Aan allen:

Jullie kunnen het afronden (proberen) via kpn.com/viaplay/activeren . Je maakt dan een wachtwoord voor Viaplay. E-mail ( slash inlognaam ) gelijk aan je KPN ID. Wachtwoord te verzinnen voor Viaplay (bij voorkeur natuurlijk niet gelijk aan je KPN ID).