Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb de wedstrijd psv-excelsior gekocht, maar heb alleen een zwart scherm op espn 3. In menu staat wel dat ie gekocht is.

 

Hoe kan dit en hoe kan dit verholpen worden?

 

Groet,

 

Stijn

Hoi. Op welk kanaal nummer stem je af?


263


Kijk eens in de App. Mogelijk heb je daar wel beeld. 


Volgens mij zou het 264 danwel 265 moeten zijn.

Espn 1 260 261

Espn 2 262 263

Espn 3 264 265

Espn 4 266 267

(Dubbele kanalen in verband met overlappen van huur blokken)

Update. Zo was het toen ik nog kon huren. Kennelijk is het nu

Espn 1 open op 14

Espn 2 260 261

Espn 3 262 263

Espn 4 264 265


Nee, krijg op die andere zenders het algemeen espn beeld te zien en bij espn 3 gaat ie op zwart. Ook in de app zwart scherm overigens.


Hoi @Noordzee 

Als het goed is zou jij die sport on demand kanalen in de gids van de decoder moeten zien.

Bij mij zijn ze niet. Dan is support hier wat lastig. 

Ik heb de pakketten, dus zie ik die afname per event niet. 


Hoi @PeterG

Ja, ik kan zien dat die wedstrijd op ESPN 3 is, maar ik heb daar geen abonnement op. 

Op ESPN  1 is Az - Sparta, die gaat hier wel open. 


 


Dit is het verschil. Lijkt gewoon niet uitgezonden te worden...


De wedstrijd is toch echt op espn 263 live te zien


Bij mij krijg ik alleen een zwart scherm


Probeer kanaal 223 eens , zojuist gekeken en daar is PSV Excelsior op

 


223 heb ik niet.


Ontvanger al herstart @Stijn024 ?


Ja, heb ik ook al gedaan. Maar probeer het nog wel een keer


Nee, nog steeds zwart scherm.


Welke ontvanger heb je precies, bij mij is de wedstrijd toch echt op kanaal 223 te zien


De wedstrijd is toch echt op espn 263 live te zien

Dat is denk ik ook het probleem. @Stijn024 huurt een losse wedstrijd die volgens de gids op 262 te zien is maar in werkelijkheid op 263 uitgezonden wordt. 


De wedstrijd is toch echt op espn 263 live te zien

Dat is denk ik ook het probleem. @Stijn024 huurt een losse wedstrijd die volgens de gids op 262 te zien is maar in werkelijkheid op 263 uitgezonden wordt. 

263 is via zigo en niet via kpn


De wedstrijd is toch echt op espn 263 live te zien

Dat is denk ik ook het probleem. @Stijn024 huurt een losse wedstrijd die volgens de gids op 262 te zien is maar in werkelijkheid op 263 uitgezonden wordt. 

263 is via zigo en niet via kpn

Waarom zeg je dan hier op het kpn forum dat het daar op te zien is. Daar heeft iemand met kpn niks aan


Welke ontvanger heb je precies, bij mij is de wedstrijd toch echt op kanaal 223 te zien

Die zender is er alleen bij een espn abonnement


De wedstrijd is toch echt op espn 263 live te zien

Dat is denk ik ook het probleem. @Stijn024 huurt een losse wedstrijd die volgens de gids op 262 te zien is maar in werkelijkheid op 263 uitgezonden wordt. 

263 is via zigo en niet via kpn

Waarom zeg je dan hier op het kpn forum dat het daar op te zien is. Daar heeft iemand met kpn niks aan

Dat was een foutje van mij  wat ik daarna al gecorrigeerd heb naar kanaal 223 krijg ik nu ook een like van je Peter


Hi @Stijn024, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat je die wedstrijd niet hebt kunnen kijken. Zou ik mee mogen kijken en dit eventueel rechttrekken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.