Skip to main content

Hallo, ik wil een tweedehands Goolge Chromecast aanschaffen om daarmee de dartwedstrijden via de TV te gaan bekijken. Ik weet dat er verschillende versies / generaties Chromecasts zijn   Welke versie/ generatie heb ik minimaal nodig? Ik verneem graag!

Gr, Jolanda

 

Dat maakt niet zoveel uit welke versie Chromecast je gebruikt. Ik heb meerdere Chromecast apparaten in huis. Ik gebruik versie 2, 3 en Ultra en dat werkt allemaal prima.


Hallo @JOLANDA75, ViaPlay noemt zelf geen bepaald type dat noodzakelijk is om te gaan streamen naar je televisietoestel. Ik ga er dan ook van uit dat dit dan ook niets uitmaakt. 


Zie ook hier. 


Goed dat alle Chromecasts worden ondersteund door Viaplay. Geen vanzelfsprekend iets: F1TV ondersteund geen 1’ generatie Chromecast meer, ben ik inmiddels achter toen ik het aan de gang probeerde te krijgen.


Dank jullie wel voor de reacties op mijn vraag. Inmiddels een chromecast gekocht. Deze heb ik via het resetknopje teruggezet naar de fabrieksinstellingen  Het was immers een gebruikte.  Daarna vrij makkelijk met de Google home app verbinding kunnen maken. Op Viaplay het chromecast icoontje opgezocht en nu lekker darts aan het kijken op het grotere TV scherm. 


Ik wens je nog veel kijkplezier met het darten! 


...


...

One hundreeeeeeeeeeeeeeeeeed and eighty.😁😁😁😁😁😁