Skip to main content
Beantwoord

Wil abonnement kosteloos opzeggen omdat Viaplay het niet doet

• February 22, 2026
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste,

Omdat ik helaas geen gebruik heb kunnen maken van onderstaand abonnement en hier erg veel energie en tijd ingestoken heb om het toch werkend te krijgen zeg ik bijdeze het abbonement op.

Erg lastig dat dit zo heeft moeten lopen, 3 monteurs zijn er geweest, ik heb zelf minimaal 15 keer gebeld, elke keer in beloofd dat viaplay het zou doen, maar helaas zonder succes.

Graag ontvang ik de bevestiging dat het abonnement kosteloos gestopt is.

Met vriendelijke groet,

Joris Vlassak.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@JorisVlassak ,

Je kunt niet op deze manier een abonnement opzeggen. Dat kan alleen (na einde contractdatum) via de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 22, 2026

Hallo ​@JorisVlassak ,

Je kunt niet op deze manier een abonnement opzeggen. Dat kan alleen (na einde contractdatum) via de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@JorisVlassak, welkom bij de community. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit zo is gelopen. Zoals ​@Noordzee aangeeft, kan een opzegging niet via de community worden verwerkt. Dat moet via de klantenservice. Zij kunnen ook beoordelen wat er mogelijk is in jouw situatie. Mag ik vragen of je contracttermijn inmiddels is verlopen? Dat is namelijk bepalend voor hoe een opzegging wordt afgehandeld en of er eventueel kosten in beeld zijn. En gaat het hier alleen om het stopzetten van Viaplay, of wil je het volledige abonnement beëindigen?

Hopelijk wordt dit alsnog netjes voor je opgelost. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denken we hier graag met je mee.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 26, 2026

Hallo ​@JorisVlassak ,

@JorisVlassak 

Is het zo gelukt? 

Hoi ​@JorisVlassak, welkom bij de community. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit zo is gelopen. Zoals ​@Noordzee aangeeft, kan een opzegging niet via de community worden verwerkt. Dat moet via de klantenservice

Bedankt voor de bevestiging! 😉