Skip to main content
Beantwoord

Wil Amazon Prime bij KPN activeren, maar krijg melding dat ik al actief abonnement heb

• 9 februari 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

@Erwin van KPN ik krijg dezelfde melding als ​@BKamp . Heb net mijn Amazon prima opgezegd om via de factuur van KPN te gebruiken. Heb netjes op de link geklikt in MijnKPN om Amazon te koppelen. Maar als ik mijn bestaande Amazon account gebruik krijg ik dus dezelfde melding. Kan dit zijn omdat mijn Amazon prima abonnement na opzeggen nog doorloopt tot 06-03? En als dit het geval is is dan de actveringslink van KPN nog wel geldig? Wat een gedoe dat omzetten. Dit maakt het voor klanten totaal niet laagdrempelig op deze manier. Alvast bedankt voor je reactie 

Edit: het is gelukt door de klantenservice van Amazon het prime abonnement direct op te laten zeggen. Mochten meer mensen hier tegen aan lopen dan is dit dus de oplossing 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

DGDG schreef:

het is gelukt door de klantenservice van Amazon het prime abonnement direct op te laten zeggen. Mochten meer mensen hier tegen aan lopen dan is dit dus de oplossing 

Hoi ​@DGDG, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het gelukt is!

Meer informatie over Amazon Prime bij KPN kun je vinden op onze kennisbank: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 februari 2025

Ik krijg nu zelfs deze melding

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16933 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025
DGDG schreef:

het is gelukt door de klantenservice van Amazon het prime abonnement direct op te laten zeggen. Mochten meer mensen hier tegen aan lopen dan is dit dus de oplossing 

Hoi ​@DGDG, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het gelukt is!

Meer informatie over Amazon Prime bij KPN kun je vinden op onze kennisbank: