Skip to main content

Hier is YouTube kijken ook echt vreselijk.

Voorheen met de vorige provider probleemloos en nu loopt  het continu vast laad ontzettend traag.

En als het eindelijk loopt op zeker niet stukje terug spoelen want dan kan je het vergeten.

Vanalles hebben we al geprobeerd wat we online zagen en oplossingen kon bieden. 

Maar helaas blijft lekker zo slecht als er voor.

Waarom kan dit niet naar behoren werken zoals onze vorige provider.

We zijn destijds overgestapt  naar kpn glasvezel met een hogere internet bundel omdat onze vier kinderen zo veel onternet gebruikte en de vorige provider en het abonnement  het niet aan kon en de huidige bundel van kpn die wensen en problemen zou moeten aan kunnen.

Dus overgestapt en een flink hoger abonnement qua internet up en download  en prijs.

Maar sinds die overstap is het echt slechter als met het pakket van onze vorige provider.

Kan die wifi test app 24/7 aan jagen maar ja die werkt ook via wifi en je moet zorgen dat je verbinding houd.

Ja dat zou kpn moeten verzorgen niet ik.

En laat dat nou juist het probleem zijn trage en wegvallende wifi 24/7.

Dat het hier thuis KPN  K***** Pleuris Netwerk  word benoemd.

We hebben al bedrade versterkers gekregen maar ja al zit ik langs de router beneden heb ik wegvallende of traag internet.

En de kinderen zijn inmiddels uit wonend en dit pakket hebben we nu maar  met zijn tweetjes en een mobiele telefoon verder niets en toch is het zwaar belaberd.

Terwijl dit vliegensvlug zou moeten zijn zeker nu toch 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en scheldwoorden aangepast. Houd je aan de huisregels

Waarom krijgt dan iedere vaak herhalend klagende  klant die met dezelfde  problemen kampt en vaak   vol continu.

Ook niet dezelfde oplossing aangeboden.

Als ik dan lees dat dit gewerkt heeft ?

Waarom krijgen wij niet 2952's te vervangen door de 5202 (4K)

Moet iedereen dan enkel via een klachten formulier hulp en verbetering verwachten 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Hoi @Diannepitbull en welkom op het forum! Wat jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met de diensten. Kort samengevat: de Youtube app op de TV-ontvanger blijft vastlopen en de wifi kan flink verbeterd. Correct? Ik ga er stap voor stap bij langs, hopelijk is de oplossing dan snel gevonden. 

Allereerst Youtube op de ontvanger. Deze loopt bij jou dus vast, en je noemt 2952's. Je hebt dus meerdere ontvangers en het probleem speelt op allemaal? Zo ja, heb je de Experia Box reset (stap 2) dan ook al uitgevoerd? Als het op alle ontvangers speelt is de kans klein dat het hem in de ontvanger zelf zit. Niet onmogelijk, maar ik wil eerst een aantal zaken uitsluiten. Mocht een reset van de Experia Box niet helpen, kun je mij dan vertellen hoe de ontvangers aangesloten zijn op de Experia Box?

Dan de wifi. Je hebt dus al versterkers in huis, maar ondanks dat blijft de wifi slecht. Ook als je naast het modem zit. Welke versterkers gebruik je in huis, en hoe zijn deze aangesloten? Mocht je de Wifi Manager nog niet doorlopen hebben, dan raad ik je ook aan om dit te doen. Wellicht brengt die al een hoop verbetering. Zo niet, dan hoor ik het graag! 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat alles inmiddels weer goed werkt. Zo niet, laat het hier gerust weten!Â