Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem dat youtube en netflix vast loopt vorige week had een collega telefonisch aangegeven dat er een update komt ??

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

 

 

Hoi @The joker14 . Welkom op het forum.

Het hoort niet dat die apps aldoor vastlopen. Weet jij ook welk type tv-ontvanger je thuis hebt staan? Zo ja, heb je die ook al een gereset? 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


Hoi erwin,

 

ikheb de aris 5202 4k de ontvanger is gerest maar het probleem blijft voorkomen.

heb dit probleem al eerder gehad met het normale kastje niet de digitenne hoor toen is der een monteur geweest en verwees me door naar youtube heel makkelijk nu overgestapt naar 4 k en na 4 jaar krijg ik weer hetzelfde probleem terwijl ik ondertussen verhuisd ben 


Hoe vaak loopt het precies vast, @The joker14 ?


4 a 5 keer per week. ik gebruik nu netflix en youtube via de smart tv apps word er moe van dat het elke keer vastloopt


Toevallig vandaag weer een ander terug komend probleem en dat is dat ik niet meer kan zappe of andere toets kan gebruiken alleen harder of zachter aan of uit toch maar weer de stekker eruit betaal genoeg aan kpn maar hun producten phoe


Wat de youtube app betreft heb ik helaas niet veel invloed. Die app wordt voornamelijk ontwikkelt door google zelf.  Ik denk dat youtube op je smarttv dan een betere optie is.

Netflix zou wel stabiel moeten draaien. Vliegt die er ook zo vaak uit?


Beste Bram,

wanneer wordt dit probleem nou echt opgelost ? Heb vanaf 2018 al een vast lopende youtube en neftflix via de vip arris 5202 ik mag wekelijks de ontvanger resetten/modem resetten en ontvanger stroomloos maken!!