Er is al veel geschreven, gevraagd en beantwoord, maar nog steeds vastloper op YouTube 201.
Ik heb: Vaste verbinding op Experia, reset, fabrieksreset, omgeruild en gereset met andere 2 kpn kastjes, niets helpt.
Als je na 'rode knop' in YouTube naar linker menu wilt, gaat beeld op zwart en kun je niets meer bedienen. Alleen harde reset (stekker uit/in) helpt dan nog.
Hoe kan een inmiddels al maanden lopend probleem, nog steeds niet worden opgelost?
Waarom krijgen nieuwe klanten veel korting, veel extra's en betere/nieuwere hardware, en blijven 'wij' ondanks alle problemen, opgescheept met slecht werkende oude meuk, houtje-touwtje 'oplossingen' (not) tegen steeds hogere tarieven?
ik heb geen Netflix, maar begrijp uit forum dat ik daar ook maar beter niet aan begin, voor je nieuwe hardware hebt .....
Wat moet er gebeuren voor ik 3 moderne, goed werkende KPN TV ontvangers geleverd krijg, zodat ik kan doen waar ik jaar in jaar uit al steeds meer voor betaal- zonder enige verbetering?
(En dan bedoel ik zonder urenlang in de wacht, 'hebt u al gereset' 'hebt u vaste verbinding' 'hebt u al geruild met boven' enz.enz. vragen, want dat heb ik allemaal al (3x...) gedaan. Pfffff.....…
*Admin: topic verplaatst naar juiste board