Skip to main content

Er is al veel geschreven, gevraagd en beantwoord, maar nog steeds vastloper op  YouTube 201. 

Ik heb: Vaste verbinding op Experia, reset, fabrieksreset, omgeruild en gereset met andere 2 kpn kastjes, niets helpt.

Als je na 'rode knop' in YouTube naar linker menu wilt, gaat beeld op zwart en kun je niets meer bedienen. Alleen harde reset (stekker uit/in) helpt dan nog.

Hoe kan een inmiddels al maanden lopend probleem, nog steeds niet worden opgelost? 

Waarom krijgen nieuwe klanten veel korting, veel extra's en betere/nieuwere hardware, en blijven 'wij' ondanks alle problemen, opgescheept met slecht werkende oude meuk, houtje-touwtje 'oplossingen'  (not) tegen steeds hogere tarieven? 

ik heb geen Netflix, maar begrijp uit forum dat ik daar ook maar beter niet aan begin, voor je nieuwe hardware hebt .....

Wat moet er gebeuren voor ik 3 moderne, goed werkende KPN TV ontvangers geleverd krijg, zodat ik kan doen waar ik jaar in jaar uit al steeds meer voor betaal- zonder enige verbetering? 

(En dan bedoel ik zonder urenlang in de wacht, 'hebt u al gereset' 'hebt u vaste verbinding' 'hebt u al geruild met boven' enz.enz. vragen, want dat heb ik allemaal al (3x...) gedaan.  Pfffff.....…

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Er is geen oude meuk in omloop bij kpn. Netflix werkt uitstekend via de tv ontvangers. YouTube wil inderdaad weleens vastlopen.  Maar besef dat de apps serviceprodukten zijn! Overigens is het altijd beter om de apps op de tv te gebruiken voor dit soort dingen.


Er worden al een tijdje nieuwere Experia's en TV kastjes geleverd aan nieuwe klanten, voor 'oude' klanten wordt- behalve elk jaar hogere tarieven- niets gedaan.

In IT-land is hardware van 3 jaar het al oud, 5 jaar is stokoud; 

Via App kijken kan, maar het zit in KPN pakket, dus ik betaal, dus 'mag' het gewoon goed werken, toch?

Het loopt niet 'weleens' vast, het loopt 80 % vast.

 


De buitenkant mag dan oud zijn de software is allemaal up to date. Je betaalt voor internet en tv. De rest is een service.  Maar welk modem en tv ontvangers heb je dan?


Experia 10 en 3 zwarte kastjes, kan nu ff niet bij typenummer


Zie hier.

Zie opmerking van de Moderator @rudger_ 

 

@ELBHA 

Waarom vetgedrukt? De gehele tekst.

Net als hoofdletters komt die niet lekker over.

Alleen als je een stukje tekst wilt benadrukken, kan je dat vetgedrukt doen. :wink:

Het leest ook minder lekker, om eerlijk te zijn. :wink:


De v10 is by far het beste modem wat kpn heeft en ooit heeft gehad.  Heb je ergens een switch in je netwerk zitten?


Ah, stond per abuis op 'vet' sorry. 

Alle 3 tv kastjes zitten rechtstreeks op Experia.

Lees ook dat er 8 maart een update komt voor div. App problemen, er is dus wel iets aan de hand. Maar weer afwachten of het dan helpt. KPN mag wel iets pro-actiever zijn naar z'n trouw betalende klanten.


Maar is alleen YouTube het probleem of ervaar je meerdere problemen?


Alleen YouTube, heb geen Netflix e.d.


Voor de algemene problemen met de app omgeving wordt verwacht dat er vanaf 8 maart een nieuwe software versie uitgerold gaat worden.

Ik hoop van harte dat alle Youtube problemen daarmee ook verleden tijd zullen zijn!

Tijdens de Olympische spelen worden er geen grote software updates gedaan, hier moeten we dus nog even op wachten.

Tot die tijd kunnen we alleen de algemene tip geven om de ontvanger af en toe even stroomloos te maken, dat lost bij veel mensen de problemen tijdelijk op. 


Ik heb ook steeds nog problemen met Youtube heb zelf geen smart tv mag ervanuit gaan dat de youtube app op de  tv ontvanger goed mag werken.