Skip to main content
Beantwoord

YouTube loopt steeds vast, hoe komt dit?

• February 17, 2022
  • 4 reacties
  • 355 keer bekeken

Hallo, even een vraagje.

Youtube loopt elke keer vast. Dit is vooral overdag. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Zou heel fijn zijn als dit verholpen kan worden.

Wij hebben hier totaal geen verstand van.

Groetjes, Desiree

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi Desiree en welkom op het forum! 

Kijkt u YouTube via de TV ontvanger??

Hier ben ik ook benieuwd naar. Zo ja, dan is bekend dat de apps op de ontvanger vastlopen. We zijn met een oplossing bezig, maar in de tussentijd helpt het om de ontvanger even van de stroom af te halen en deze weer aan te sluiten. Vanaf 8 maart geven we de ontvangers een update waardoor dit sowieso niet meer zou moeten gebeuren. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanIvor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 17, 2022

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2022

Hoi Desiree en welkom op het forum! 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Zo ja, dan is bekend dat de apps op de ontvanger vastlopen. We zijn met een oplossing bezig, maar in de tussentijd helpt het om de ontvanger even van de stroom af te halen en deze weer aan te sluiten. Vanaf 8 maart geven we de ontvangers een update waardoor dit sowieso niet meer zou moeten gebeuren. 🙂

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 19, 2022

Goedeavond. Ikzelf heb glasvezel aansluiting maar ik heb geen last van vast lopen met YouTube kijk geregeld daar naar. Wij hebben een 5202.4k decoder Arris 🙂😉👍

Als filmpje loopt instellingen wieltje aanklikken, dan beeld op 240P zetten , niet automatisch of hoger.