Skip to main content
Vraag

YouTube op de TV+ box blijft hangen bij afspelen van reclame, alleen herstarten helpt

• November 26, 2025
  • 5 reacties
  • 20 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Geregeld komt het voor bij het kijken naar YouTube, dat er een advertentie afgespeeld word. Op zich geen probleem, maar soms is het net of YouTube blijft hangen in die reclame. Verder kijken kan dan ook niet en een ander filmpje starten is vaak ook niet mogelijk. De enige optie die overblijft is een volledige herstart door onderbreking van de stroom. Tv box is verbonden met kabel. Meestal is het ook zo dat die reset nodig is omdat gewone tv uitzendingen ook niet meer werken. 

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Richardrozemuller, welkom op onze community, dat is vervelend TV kijken zo! Wat voor TV ontvanger heb je en welke softwareversie draait deze? Gebeurt dit bij elke reclame of af en toe? De bekabelde verbinding sluit al wel een hoop uit! 

Forum|alt.badge.img

Hoi Thomas, dank voor je berichtje. Ik heb een TV Box, hardware versie KPN DIW7022 Android OS 11 TV+ firmware 0.36.4 TV+ launcher 1.210.2 afstandsbediening L8 0265.04.05. Hopelijk kun je wat met deze info.

Het gebeurt af en toe en er is ook geen pijl op te trekken wanneer het voorkomt. 

Ik hoop snel weer te lezen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat zijn vrij recente versies, volgens mij is dit ook niet een specifiek software issue. Je zou eens kunnen proberen je ontvanger een reset te geven. Als je meerdere ontvangers in huis hebt zou je ze eens kunnen omwisselen om uit te sluiten of het in de ontvanger zit.

Meer informatie over de updates van je TV+ ontvanger kun je vinden op onze product updates pagina: Product Updates TV+| KPN Community

Forum|alt.badge.img

Hoi Thomas, 

Een reset heb ik al meerdere malen uitgevoerd en dan gaat het een aantal dagen goed, maar daarna is het probleem zo weer aanwezig, waardoor opnieuw een reset nodig is. 

Ik heb maar 1 ontvanger.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah okay dan gaat dat niet op. Kun je eens een filmpje maken van dit verschijnsel?