Skip to main content

you tube via de tv ontvanger verloopt traag, en loopt vaker vast. Hoe kan dat , en wat kan ik er aan doen ?

you tube via de tv ontvanger verloopt traag, en loopt vaker vast. Hoe kan dat , en wat kan ik er aan doen ?

 

Veel gelezen klacht.

Zelf doe ik alles via de app's op de Smart tv zelf. Altijd snel en nooit problemen.

 

P.S.

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe deze aangesloten op de Experiabox? 


Welkom op het forum @Rene Snijders. Dat maakt het niet fijn om even snel een filmpje op te zoeken en te kijken natuurlijk. Zou je de vragen van Joop kunnen beantwoorden? Aanvullend ben ik benieuwd of je zelf ook al iets hebt gedaan. Heb je de tv-ontvanger bijvoorbeeld al eens opnieuw ingesteld, zoals beschreven bij stap 2: Hoe reset ik de tv-ontvanger?


you tube via de tv ontvanger verloopt traag, en loopt vaker vast. Hoe kan dat , en wat kan ik er aan doen ?

ik heb hetzelfde probleem😥


Dat is lastig @Lommerse. Zou jij ook kunnen kijken naar de vragen en suggesties die al in het topic genoemd zijn? Dan kunnen we daarmee verder met je meekijken.


Ik heb een reset uitgevoerd van de ontvanger. You tube is nu sneller dan voorheen. Bedankt voor het antwoord.