Skip to main content

Zender Rtl8 werkt opeens niet meer op app ITV bij terugkijken en opgeslagen films. Andere zenders doen het wel. 

Beste @GrethaLijnsvelt,

Bij welke programma heb je dat je niet terug kan kijken? Ik heb bij mezelf even getest en dan werkt live tv kijken wel. Als je me kunt vertellen welke programma je terugkijkt dan kan ik dit eventueel testen. Ik beschik over alle Apple apparatuur, het kan zijn dat ik dit nou niet meer doe, i.v.m. dat het nu erg laat is. 😉


Terugkijken op tv lukt wel. Op iPad staat ER bij Rtl8 vast (zie telsel reclame en verder niets). Heb app al verwijderd en weer opnieuw gedaan maar dat helpt ook niet v


Idem bij RTL4 sinds een paar dagen. Maakt niet uit welk programma. Andere opgenomen programma’s van andere zenders geen probleem bij terugkijken op iPhone.

Op tv wel terug te kijken 


Hi @GrethaLijnsvelt, wat raar dat dit niet goed gaat 🤔

Gaat het bij jou alleen bij ER mis? Of ook bij andere programma's? En wat gebeurt er als je hem via de iTV online website probeert te bekijken? Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben of het echt een ding is van alleen de app, of dat het helemaal niet lukt via het online gedeelte. En hoe gaat dat bij jou @Lida65?


Er was een storing met in ieder geval rtl 4 waardoor programma's en opnames van 19 en 20 september niet ( terug) gekeken kunnen worden via het online platform. Kennelijk ook rtl 8.

De storing was niet op het platform voor de ontvangers. Daar kunnen wel programma's van 19 en 20 september bekeken worden. 

 


Hi @GrethaLijnsvelt, wat raar dat dit niet goed gaat 🤔

Gaat het bij jou alleen bij ER mis? Of ook bij andere programma's? En wat gebeurt er als je hem via de iTV online website probeert te bekijken? Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben of het echt een ding is van alleen de app, of dat het helemaal niet lukt via het online gedeelte. En hoe gaat dat bij jou @Lida65?

 

Er was een storing met in ieder geval rtl 4 waardoor programma's en opnames van 19 en 20 september niet ( terug) gekeken kunnen worden via het online platform. Kennelijk ook rtl 8.

De storing was niet op het platform voor de ontvangers. Daar kunnen wel programma's van 19 en 20 september bekeken worden. 

 

Het betrof bij mij inderdaad alleen ER bij RTL8 op 19 en 20 september, ook andere programma’s terugkijken lukte niet op deze dagen bij RTL8 via de app. Via de tv was geen probleem. Het probleem is nu opgelost, het terugkijken lukt weer. Het enige is dat een aflevering tot en met vrijdag 2x in de app opgenomen staat maar dat is een klein detail en staat het terugkijken niet in de weg gelukkig. Thanks voor jullie reacties.


Bedankt voor deze melding @PeterG, dan weten we nu wat er aan de hand is/was!