Skip to main content

De ziggo go app op tv+ werkt sinds deze week niet meer.

Er staat dat er geen contact mogelijk is tussen kpn en ziggo. 

Ik heb het idee dat het te maken heeft met de verplichte gratis app, zonder account. 

Wij hebben een account aangemaakt

Zou goed kunnen, ​@Ollebol. Registratie is niet meer nodig om naar het gratis voetbal te kijken via de ZIggo Go app. Je bent op dit moment ingelogd in de app? Zo ja, wil je dan eens actief uitloggen. Ik verwacht dat die optie ergens binnen de app bij je profielinformatie staat.

Ik ben benieuw of je dan daarna de app gewoon kunt gebruiken voor het gratis voetbal.

Zou goed kunnen, ​@Ollebol. Registratie is niet meer nodig om naar het gratis voetbal te kijken via de ZIggo Go app. Je bent op dit moment ingelogd in de app? Zo ja, wil je dan eens actief uitloggen. Ik verwacht dat die optie ergens binnen de app bij je profielinformatie staat.

Ik ben benieuw of je dan daarna de app gewoon kunt gebruiken voor het gratis voetbal.

Beste Erik, 

Vandaag weer naar de ziggo app gegaan .

Nu is er ook de mogelijkheid bijgekomen waarop je alleen hoeft te klikken en is er zelfs de keuze tussen meerdere wedstrijden. 

Dus eindelijk wat zou moeten met het Nederlands voetbal.

Dank voor jouw reactie 

Ja, Ziggo heeft het vrijgegeven voor gebruik in Nederland. In EU is nog steeds een gratis account nodig.

Ik begrijp dat je nu wel kunt kijken. Geniet van de wedstrijden. Al gaan ze tot nu 40e minuut niet zo best die Nederlandse clubs.

Die meerdere wedstrijden was altijd al mogelijk althans er waren van het begin af aan al 3 kanalen beschikbaar echter doorgaans werden er geen of weinig wedstrijden tegelijk door een Nederlandse club gespeeld

Vanavond Donderdag worden er via Ziggo Sport Free 3 wedstrijden met Nederlanndse clubs uitgezonden om 21:00u.

Beste Erik, 

Vandaag weer naar de ziggo app gegaan .

Nu is er ook de mogelijkheid bijgekomen waarop je alleen hoeft te klikken en is er zelfs de keuze tussen meerdere wedstrijden. 

Dus eindelijk wat zou moeten met het Nederlands voetbal.

Dank voor jouw reactie 

Dat was dit seizoen altijd al zo. Op donderdag (wanneer mijn favoriete club speelt) kon ik het hele seizoen al kiezen tussen meerdere wedstrijden. 

Alleen werkt de app voor niet Ziggo-klanten alleen maar tijdens een wedstrijd van een Nederlandse club. 

Alleen werkt de app voor niet Ziggo-klanten alleen maar tijdens een wedstrijd van een Nederlandse club. 

Ik kan met mijn Ziggo Sport Free account ook terugkijken kortom de app zelf werkt altijd enkel krijg je als er geen wedstrijden zijn een ander beeld te zien.

Wat dat betreft verbaasd het mij nog steeds dat er geen afspraken gemaakt zijn met de providers zoals KPN om tijdens de uitzending van de wedstrijden met de Nederlandse Clubs de betreffene Ziggo Sport Totaal kanaal tijdelijk open te zetten.

Reageer