Skip to main content
Beantwoord

Ziggo Go app werkt niet meer "geen contact meer mogelijk"

• 24 januari 2025
  • 15 reacties
  • 210 keer bekeken

De ziggo go app op tv+ werkt sinds deze week niet meer.

Er staat dat er geen contact mogelijk is tussen kpn en ziggo. 

Ik heb het idee dat het te maken heeft met de verplichte gratis app, zonder account. 

Wij hebben een account aangemaakt

Beste antwoord door Ollebol

Erik van KPN schreef:

Zou goed kunnen, ​@Ollebol. Registratie is niet meer nodig om naar het gratis voetbal te kijken via de ZIggo Go app. Je bent op dit moment ingelogd in de app? Zo ja, wil je dan eens actief uitloggen. Ik verwacht dat die optie ergens binnen de app bij je profielinformatie staat.

Ik ben benieuw of je dan daarna de app gewoon kunt gebruiken voor het gratis voetbal.

Beste Erik, 

Vandaag weer naar de ziggo app gegaan .

Nu is er ook de mogelijkheid bijgekomen waarop je alleen hoeft te klikken en is er zelfs de keuze tussen meerdere wedstrijden. 

Dus eindelijk wat zou moeten met het Nederlands voetbal.

Dank voor jouw reactie 

Bekijk origineel

15 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29075 reacties
  • 27 januari 2025

Zou goed kunnen, ​@Ollebol. Registratie is niet meer nodig om naar het gratis voetbal te kijken via de ZIggo Go app. Je bent op dit moment ingelogd in de app? Zo ja, wil je dan eens actief uitloggen. Ik verwacht dat die optie ergens binnen de app bij je profielinformatie staat.

Ik ben benieuw of je dan daarna de app gewoon kunt gebruiken voor het gratis voetbal.

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025
Erik van KPN schreef:

Beste Erik, 

Nu is er ook de mogelijkheid bijgekomen waarop je alleen hoeft te klikken en is er zelfs de keuze tussen meerdere wedstrijden. 

Dank voor jouw reactie 

PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 29 januari 2025

Ja, Ziggo heeft het vrijgegeven voor gebruik in Nederland. In EU is nog steeds een gratis account nodig.

Ik begrijp dat je nu wel kunt kijken. Geniet van de wedstrijden. Al gaan ze tot nu 40e minuut niet zo best die Nederlandse clubs.

• 1243 reacties
  • 30 januari 2025

Die meerdere wedstrijden was altijd al mogelijk althans er waren van het begin af aan al 3 kanalen beschikbaar echter doorgaans werden er geen of weinig wedstrijden tegelijk door een Nederlandse club gespeeld

Vanavond Donderdag worden er via Ziggo Sport Free 3 wedstrijden met Nederlanndse clubs uitgezonden om 21:00u.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38081 reacties
  • 30 januari 2025
Ollebol schreef:

Beste Erik, 

Dank voor jouw reactie 

Dat was dit seizoen altijd al zo. Op donderdag (wanneer mijn favoriete club speelt) kon ik het hele seizoen al kiezen tussen meerdere wedstrijden. 

Alleen werkt de app voor niet Ziggo-klanten alleen maar tijdens een wedstrijd van een Nederlandse club. 

• 1243 reacties
  • 30 januari 2025
Noordzee schreef:
Ollebol schreef:

Alleen werkt de app voor niet Ziggo-klanten alleen maar tijdens een wedstrijd van een Nederlandse club. 

Ik kan met mijn Ziggo Sport Free account ook terugkijken kortom de app zelf werkt altijd enkel krijg je als er geen wedstrijden zijn een ander beeld te zien.

Wat dat betreft verbaasd het mij nog steeds dat er geen afspraken gemaakt zijn met de providers zoals KPN om tijdens de uitzending van de wedstrijden met de Nederlandse Clubs de betreffene Ziggo Sport Totaal kanaal tijdelijk open te zetten.

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 24 februari 2025

Ik kom nog een keertje op mijn eigen topic terug.

Het is negen van de tien keer niet mogelijk om voetbal te kijken via de Ziggo Go app.

afgelopen week alleen dinsdag kunnen kijken, de rest van de week kregen wij weer de melding dat het niet lukt om verbinding te krijgen.

ligt dit nou aan KPN of aan Ziggo.

Wij hebben KPN TV+

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16143 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Ollebol, dat is wat lastig te zeggen, werken de andere streamingdiensten wel op dit moment? En als je met een ander apparaat Ziggo Go probeert te kijken? Vanaf een telefoon of tablet bijvoorbeeld?

PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 27 februari 2025

Ik heb het pakket, maar kijk bij iedere wedstrijd toch even via Ziggo GO. Vorige week van alle Nederlandse clubs de eerste helft via de app. Via die in de TV+ box.

En ook via de Ziggo GO app in m'n Samsung smart-tv. 

Eerstvolgende wedstrijden en dus mogelijkheid de app te gebruiken 

4 maart champions league

21:00 PSV - Arsenal 

5 maart

18:45 Feyenoord - Milaan 

6 maart, Europa league 

18:45 AZ - Tottenham 

21:00 Ajax - Eintracht Frankfurt 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 27 februari 2025

Thomas, bedoel je dat ik op mijn mobiel voetbal moet gaan kijken?

Of dat ik hem dan moet doorzetten naar de tv/

ik weet niet of dat kan, wij hebben een oudere tv, dus geen smart tv. maar doordat wij TV+ hebben kunnen we dus ook streamen, ook al doen we dat eigenlijk niet.

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 27 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Hoi ​@Ollebol, dat is wat lastig te zeggen, werken de andere streamingdiensten wel op dit moment? En als je met een ander apparaat Ziggo Go probeert te kijken? Vanaf een telefoon of tablet bijvoorbeeld?

Bedoel je het kijken via de mobiel, of deze dan proberen door te schakelen naar de TV. Wij hebben geen smart TV.

PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 27 februari 2025

Ah ja, afgezien van dat de Ziggo GO app het op de TV+ box natuurlijk moet doen (en hier doet) kun je ook die op je mobiel gebruiken. Even downloaden uit de app store. Want ook met alleen het NL UEFA aanbod wordt casten ondersteund. En de kpn tv+ box heeft ook chromecast aan boord. Daar is in combinatie met de TV+ box dus geen smart-tv voor nodig.

Heb je de TV+ box aangemeld op je Google account (Gmail is dat)? Dan kun je ook naar de Play Store gaan en kijken of je daar de optie krijgt voor “updaten” bij de app. Als dat niet het geval is heb je in ieder geval de meest recente versie. Het is één van de apps die vanuit kpn ook al op de box gezet wordt maar je weet nooit natuurlijk.

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 27 februari 2025

Ik heb play store op de TV+ staan. als ik vandaaruit de app installeer zou ik dus ook kunnen kijken? of zie ik het nu te simpel

PeterG
Superuser
  • 64230 reacties
  • 27 februari 2025

Zo simpel is het.

Maar is ie niet al via kpn geïnstalleerd dan?

Op je box zou het nu versie 5.16.11014 van de Ziggo GO app moeten zijn. Als je die al hebt is opnieuw downloaden niet mogelijk en nutteloos.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15369 reacties
  • 2 maart 2025

Is het inmiddels gelukt om weer via de app te kijken ​@Ollebol? Of heb je hier nog verdere hulp bij nodig? Hoor het graag!

Reageer