Skip to main content

Mijn ZVX8001 (2 stuks) zijn niet defect maar ik kan geen Videoland bekijken.

en zou graag (2 keer een) VIP5202 krijgen, ih heb een HD abbo, en ik gebruik bluetooth afstandbediening (ivm inbouw van de appartuur).

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Denk er wel om dat de 5202 geen display heeft en geen analoge audio uitgang. Ik ruil mijn 8001 dus absoluut niet om voor een 5202, maar ik gebruik dan ook geen steaming diensten zoals Netflix en videoland. Zitten die apps niet standaard op je tv? 


Heb je een Hussel abonnement @JustMEkappa ?

In een Alles in 1 abonnement kan de 5202 niet uitgegeven worden.

Ik gebruik videoland via de app in de Samsung televisie. Verder nog een Chromecast v3 en de Nokia streamingbox 8000.

De nieuwe Chromecast HD Google TV is te betalen en je hoeft niet te casten. 

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-met-google-tv-hd-wit/9300000119991877/

Wil je de videoland app om live big brother te kijken? Dan heb je helemaal niks aan de kpn ontvanger, daar zijn de live streams van videoland niet aanwezig. 


Mijn ZVX8001 (2 stuks) zijn niet defect maar ik kan geen Videoland bekijken.

en zou graag (2 keer een) VIP5202 krijgen, en ik gebruik bluetooth afstandbediening (ivm inbouw van de appartuur).

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen?

Ik heb Hussel en HD abbo.


Mijn ZVX8001 (2 stuks) zijn niet defect maar ik kan geen Videoland bekijken.

en zou graag (2 keer een) VIP5202 krijgen, en ik gebruik bluetooth afstandbediening (ivm inbouw van de appartuur).

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen?

Ik heb Hussel en HD abbo.

Hallo @JustMEkappa een 5202 krijg je alléén bij een aanvullend 4K-abo à €2,50 per maand.


Heeft de zxv8001 de app van Videoland niet?

Als je abonneert op Videoland via kpn dan zou dat een reden voor omruiling van één ontvanger zijn. KPN vervangt ze dan niet beiden.

De app van Videoland zit ook in je smart-tv (i.d. woonkamer?).

Verder in streamingboxen en -dongels (als bv genoemde Chromecast)

De Videoland app in de kpn ontvangers heeft geen live streams voor Big Brother en de RTL tv zenders.


Chromecast heb ik wel maar ook een ega die niet al te techisch is.

Ik heb een hussel abbo, maar 4K kan ik nergens toevoegen. is me echt wel 2.50 Euro waard,

Maar lukt gewoon niet.!

 


maar 4K kan ik nergens toevoegen. is me echt wel 2.50 Euro waard,

Maar lukt gewoon niet.!

Heb je nog koper? Oftewel DSL? Dan zul je een te lage snelheid* op de lijn (niet abonnement) hebben om 4k zenderpakket en dus de vip5202 af te kunnen gaan nemen.

Heb je al de witte Chromecast HD met afstandsbediening (bij Bol.com momenteel slechts 29,99)? Dat zal voor je ega toch wel te doen zijn. Als mijn 84 jarige moeder er allemaal gewoon mee overweg kan…

Of gewoon een smart-tv. Die smart heb je toch niet gekocht om alleen als scherm voor een losse ontvanger te gaan gebruiken. Ook met de smart-tv heeft mijn moeder geen moeite.

*Voor 4k met vip5202 dient je DSL lijn minimaal 100 Mb/s te kunnen leveren (abonnement mag 50 Mb/s zijn). Check je lijnsnelheid eens via 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

 


Hi @JustMEkappa! Fijn dat je al op weg geholpen bent. 😄

Je ontvangers zijn geschikt voor de Videoland app voor zover ik kan zien, staat deze er helemaal niet op? Mocht hij er wel op staan en het niet lukken om 4K TV aan te vragen, dan houd ik het antwoord van @PeterG ook aan. 

maar 4K kan ik nergens toevoegen. is me echt wel 2.50 Euro waard,

Maar lukt gewoon niet.!

Heb je nog koper? Oftewel DSL? Dan zul je een te lage snelheid* op de lijn (niet abonnement) hebben om 4k zenderpakket en dus de vip5202 af te kunnen gaan nemen.

Heb je al de witte Chromecast HD met afstandsbediening (bij Bol.com momenteel slechts 29,99)? Dat zal voor je ega toch wel te doen zijn. Als mijn 84 jarige moeder er allemaal gewoon mee overweg kan…

Of gewoon een smart-tv. Die smart heb je toch niet gekocht om alleen als scherm voor een losse ontvanger te gaan gebruiken. Ook met de smart-tv heeft mijn moeder geen moeite.

*Voor 4k met vip5202 dient je DSL lijn minimaal 100 Mb/s te kunnen leveren (abonnement mag 50 Mb/s zijn). Check je lijnsnelheid eens via 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

 

Met die tips kun je dan Videoland kijken in een betere kwaliteit, als dit nu bijvoorbeeld niet lukt, en zie je ook wat de oorzaak kan zijn waarom 4K aanvragen niet lukt. Hopelijk kun je daarmee uit de voeten! 


Hallo @JustMEkappa ,

Er is een omwisseltool. Probeer eerst eens om één ontvanger om te wisselen: 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006