Skip to main content

Test de nieuwe KPN Smart TV App voor Samsung TV!

• April 7, 2025
  • 62 reacties
  • 11633 keer bekeken
Test de nieuwe KPN Smart TV App voor Samsung TV!
Toon eerste bericht

62 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Is er al iets bekend over de tests? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 17, 2025

Helaas op dit moment nog niet. Achter de schermen zijn we hier mee bezig maar ik heb op dit moment geen nieuwe informatie die ik kan delen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • October 2, 2025

toch jammer dat er een oproep komt en dat 5 maanden later er nog niets is gedaan….???

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 2, 2025

Ja, klopt. Helaas is hierin vertraging ontstaan. Weet dat wij zo snel als mogelijk willen beginnen hiermee. Maar op dit moment is nog niet duidelijk wanneer dat gaat zijn. Zodra we wel meer informatie hebben, zullen we dat ook direct delen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi allen,

Ik snap dat jullie wachten op het begin van de test met de Tizen versie (voor Samsung tv's) van de TV+ App. Wij willen deze versie van de app ook graag testen, op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk. Het is ook nog niet duidelijk wanneer het wel kan. Zodra daar iets verandert delen we het met jullie.

Jullie aanmeldingen blijven geldig, zodat we jullie kunnen benaderen als er nieuws is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 6, 2025

Wat begon als mooi nieuws gaat steeds meer voelen als de app die is aangekondigd voor de AppleTV……..

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 6, 2025

Ha, tja op die vergelijking konden we wachten… 🙄

Ik snap dat het wachten frustrerend kan zijn, hoor. Op dit moment hebben we helaas nog geen update, maar zodra er iets concreets te delen is, horen jullie het direct van ons.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 6, 2025

Groot verschil met Apple TV: er is al een werkende app voor Samsung (Tizen) ​@Slontje .

Qua zenders geen verschil met de nieuwe TV+ app overigens. Wel m.n. de gids en het integreren van streamingdiensten. Waar je alsnog een apart abonnement op moet hebben. 

NB. Ik zit niet direct te wachten op de officiële introductie van de nieuwe app op Samsung. Want de mijne is al wat ouder, 2019, Tizen 5.0. En hij gaat werken op vanaf 2021/ Tizen 6.0 en hoger.

Ik heb er echter ook eventueel een Android-TV kastje/chromecast voor. Dus ben niet afhankelijk van Tizen op de Samsung. En er zit natuurlijk de TV+ box op wat ook al een Android-TV mediaspeler is!

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Goedendag,

Heb me aangemeld als tester. Wanneer krijg je bericht of je ingeloot bent?

Jasper van KPN
Moderator

Dat is op dit moment niet bekend ​@VanderSterre. In mijn vorige bericht geef ik aan dat de test uitgesteld is en nog niet bekend is wanneer er meer bekend wordt. Zodra dat verandert en er iets bekend wordt delen we het uiteraard, tot dat moment is er niets over te zeggen.

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 19, 2025

Dank voor de terugkoppeling ​@Jasper van KPN .

Het leek mij dat de testgroep bepalen er wellicht los van kan staan, vandaar mijn vraag. 

Geniet van de dag. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Zal zeker dat Samsung niet wil meewerken, de Samsung TV zegt: “Doe het zelf maar!” 😂 Nee grapje, maar nu effe zonder dollen… het schijnt dan dit keer een complexe kwestie te zijn, want al die jaren dat ik producten van KPN test is dit de eerste keer dat dit voorkomt. 😉 We wachten het gewoon af. Maar nu effe om ​@Shyrin van KPN te plagen: “hoop dat de app voor AppleTV sneller komt! 😜😂