Skip to main content
Sticky

Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice?

• October 14, 2025
  • 54 reacties
  • 8026 keer bekeken
Toon eerste bericht

54 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Die quote past hier inderdaad, en die zullen we meenemen.

Ik snap wel dat die reactie is afgesplitst, want de vraag over het haperende beeld en geluid kan beter bekeken worden in een apart topic. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 6, 2025

Beste Arjan van B,

Inderdaad is bovenstaand een antwoord. Ik was op moment van opzoeken nog niet handig genoeg met deze community. Daarnaast moet ik dan weer vrij plannen op al mijn vrijwilligers werkzaamheden (waar er toch al veel te weinig vrijwilligers zijn) in deze "geweldige" digitale tijd. Op mijn moment, liefst 's-avonds zoals dat voorheen meestal tot 21:00u. kon een kundig mens aan te telefoon krijgen was wel zo prettig en klantgericht. Inmiddels loopt er een traject met Alex van KPN. Lijkt mij nu niet verstandig meerdere lijntjes tegelijk open te hebben. Maar dank voor jouw reactie.

Gr. Tankie54

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Lijkt mij nu niet verstandig meerdere lijntjes tegelijk open te hebben

Klopt helemaal. Daarom heb ik in mijn citaat alleen je klacht over het krijgen van menselijk contact gekopieerd, wat bij het onderwerp van dit topic past. De oplossing voor je probleem is inderdaad onderwerp van het topic waar KPN je (gehele) reactie heen verplaatst heeft. 🤓

• Nieuwkomer
  • December 28, 2025

Het is wellicht al eerder opgemerkt, maar waarom is deze poll überhaupt nodig? Ik neem aan dat jullie van de mensen die daadwerkelijk bellen in kaart brengen waar ze voor bellen, gecombineerd met de mensen die op de website / via chat vragen stellen moet je dan toch een vrij aardig idee hebben van de reden waarom mensen op zoek zijn naar het nummer? 

Anyways. Ik zocht het nummer omdat ik het noodplan lijstje aan het invullen ben, daar wordt aangeraden om dit soort nuttige nummers ergens paraat te hebben. Of dat nu heel nuttig is vraag ik me overigens af, zodra er daadwerkelijk iets aan de hand zijn, zijn dit soort nummers altijd direct overbelast. Maar toch; zou fijn zijn wanneer bedrijven niet zo geheimzinnig doen over hun telefoonnummer.