Skip to main content

Welke RTL zenders kijk jij het liefst?

• March 17, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

In onze vorige poll vroegen we naar je mening over zendernummers en de volgorde van zenders. In veel reacties stond dat men het handig zou vinden om de volgorde zelf te kunnen bepalen. Nu zijn we benieuwd: naar welke RTL zenders kijk je het liefst? 

Kies de zenders die jij het vaakst kijkt

Als je zou moeten kiezen, welke van deze RTL zenders kijk je het vaakst? Kun je ze ook in volgorde zetten, van meest gekeken naar minst gekeken?

• RTL 4
  • RTL 5
  • RTL 7
  • RTL 8
  • RTLZ
  • RTL Telekids
  • RTL Crime
  • RTL Lounge

Deze vraag helpt ons te begrijpen welke RTL zenders populair zijn en waar ze in een ideale zenderlijst zouden komen.

Deel je je mening hieronder!
Zo kunnen we nog beter begrijpen welke zenders voor jullie belangrijk zijn, hoe een ideale zenderlijst eruit kan zien, en waar bijvoorbeeld RTL zenders in de praktijk terechtkomen.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 17, 2026

Ik heb al jaren geen RTL meer (teveel BN-er spelletjes waar BN-ers bekend worden die dan weer in andere spelletjes mogen opdraven als BN-er), maar RTL 4 is toch de premium zender en de programma’s druppelen door naar de andere RTL-zenders? Met uitzondering van het programma van Harry Mens? En RTL 7/8/Z is alleen maar herhalingen? Ik dacht dat de tv wel een beetje op zijn retour was, maar er zijn dus nog best veel zenders in het portfolio van RTL.

Als ik het al zou willen, kies ik denk ik voor RTL 4. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 17, 2026

RTL 4. Maar momenteel alleen The Voice. 

RTL Z heeft nog wel eens leuke documentaires. 

Ik kijk deze zenders alleen via opnames. 

De rest staat zelden cq nooit meer aan.