Skip to main content
Sticky

Gebruik een eigen router achter de Experia Box

• December 13, 2013
  • 2160 reacties
  • 787793 keer bekeken

Toon eerste bericht

2160 reacties

• Topper
  • September 19, 2014
Hallo WJB,

Hallo, het is me toch nog niet helemaal duidelijk hoe de router en experiabox juist in te stellen.

Zal mijn situatie proberen te omschrijven:

Ik ben in het bezit van de experiabox v9.

Omdat ik Airplay wil gebruiken heb ik op advies van forumleden een router (in mijn geval een ASUS RT-AC66U) aangeschaft.

Ik wil de boel nu zo instellen dat alleen de TV-ontvangers, telefoon en nieuwe router zijn aangesloten op de Experiabox.

De Wifi van de Experiabox heb ik niet meer nodig, deze wil ik via router ontvangen.

op de router sluit ik aan:

- playstation3

- receiver (voor airplay)

- Tv

Zou jij (of een ander) mij "stap voor stap" uit kunnen/willen leggen hoe ik te werk moet gaan?

ik ben op dit gebied een leek 😠.

Alvast bedankt!

groet, Jeroen.

• Nieuwkomer
  • September 25, 2014