Skip to main content

Ik heb sinds woensdag een nieuwe Experia gekregen omdat ik in 1 ruimte met de oude bijna geen WIFI had. er is een monteur geweest die een nieuwe heeft geplaatst voldoende wifi gemeten.

 

Een versterker was niet nodig .

Al mijn eigen apparaten accepteren op mijn oude netwerk het nieuwe wachtwoord. Binnen 40 seconden

 

Behalve de laptop van mijn werk.

Ik zit nu van ellende met een kabel van 20 meter door mijn huis

Hij geeft aan Geen internet, beveiligd   Verbinding verbreken


Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

 

 

En als je met de laptop in de buurt van de experiabox bent doet ie het dan wel?


Hoi @Els BR, welkom op het forum! Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?
Ook ben ik net als @Joep1965  wel benieuwd of je dichter bij je experiabox wél wifi hebt.


Hallo @Els BR  heb je soms de KPN Box 12 gekregen?

De KPN Box staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Oudere Intel-chips kunnen hier niet/slecht mee omgaan. Mogelijk heeft jouw laptop daar last van.

Zet daarom in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)  en 802.11a+n+ac (5GHz).

Inloggen gaat via https://mijnmodem.kpn met het admin password op het etiket achterop het modem. Kijk voor meer info over de KPN Box 12 in de Online handleiding KPN Box 12

Ga hiervoor na het inloggen naar WiFi  → Advanced

@Els BR heb je nog een oplossing kunnen vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!