Skip to main content

Goedemiddag, 

Vandaag zojuist zonnepanelen gekregen met een Growat omvormer. Nu lees ik overal dat de frequentie op 2.4 GHz moet staan alleen bij de v10a krijg ik dit niet voor elkaar. Wat kan ik hier aan doen? 

 

Met vriendelijke groet


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Goedemiddag, 

Vandaag zojuist zonnepanelen gekregen met een Growat omvormer. Nu lees ik overal dat de frequentie op 2.4 GHz moet staan alleen bij de v10a krijg ik dit niet voor elkaar. Wat kan ik hier aan doen? 

Niets.

Als het koppelen met WiFi niet lukt, sluit hem dan bekabeld aan.

Of schaf een accesspoint van een ander merk aan. Een ding van TP-Link van 25 euro ofzo. Die u dan alleen gebruikt om de omvormer aan te koppelen. 


Weet je toevallig of het mogelijk is om een Growat omvormer direct op de internetkabel aan de sluiten ? En wat is precies de functie van een TP link ? 

Thanks voor je hulp


Weet je toevallig of het mogelijk is om een Growat omvormer direct op de internetkabel aan de sluiten ? En wat is precies de functie van een TP link ? 

Thanks voor je hulp

Je moet dan een LAN kabel trekken vanaf de growatt naar de experiabox en daar in een vrije lan poort stoppen


In de Growat omvormer zit nu een soort van USB achting ding ingeplugd. Waar kan ik de internet kabel dan in doen? En met vrije lan poort bedoel je de internet poort achterop een switch?

 

Groetjes


In de Growat omvormer zit nu een soort van USB achting ding ingeplugd. Waar kan ik de internet kabel dan in doen? En met vrije lan poort bedoel je de internet poort achterop een switch?

 

Groetjes

Als dat een wifi stick is dan kan je enkel met wifi verbinden, wil je een kabel gebruiken dan heb je een andere stick nodig

Weet je zeker dat je niet kunt verbinden met de wifi van de experia? Wat is het probleem als je het probeert

 


Op een gegeven moment wil ik verbinden met de xperia box alleen hij geeft aan dat de configuratie niet lukt. Ik moet op de ene of andere manier mijn experia v10a in 2.4ghz modus krijgen


Op een gegeven moment wil ik verbinden met de xperia box alleen hij geeft aan dat de configuratie niet lukt. Ik moet op de ene of andere manier mijn experia v10a in 2.4ghz modus krijgen

Waarom euh... waarom laat u de monteur dat eigenlijk niet doen? Die heeft toch die omvormer geleverd? Dan lijkt het me logisch toch dat ding ook gewoon helemaal installeert?


De monteur heeft een wifi dongel geleverd en die word niet ondersteund door het kpn modem


je kunt vragen of de monteur hem kan omruilen voor een lan dongel zodat je met een draad kunt verbinden


En wat is precies de functie van een TP link ? 

De TP-Link zou dan zorgen voor een extra 2,4 Ghz netwerk waarop de omvormer wel zal werken.


De V10a zend 2.4 en 5 tegelijk uit, dan zou de dongle dit toch moeten oppikken?


De V10a zend 2.4 en 5 tegelijk uit, dan zou de dongle dit toch moeten oppikken?

Normaal gesproken wel, maar in de praktijk hebben veel apparaten, vooral B-merken, daar moeite mee.

@Jheroen