Skip to main content

Even in Jip en Janneke taal. Hoe kan ik 2 game consoles te gelijk laten werken op het net netwerk.? Het gaat om  2 x box ones. 

Zonder dat er een steeds uit gegooid wordt. 

 

Ik heb een X peria box v10. 

Is dit mogelijk of is  het aan te raden om een 2e router aan te schaffen.?

 

Degene die mij kan helpen zou me heel vlij maken. 

 

Vriendelijke groeten, 

 

Wilco 

 

Hallo @Willem 1975! Wordt één van de twee consoles eruit gegooid als je de ander aanzet? 
Wat voor melding krijg je dan te zien? Als het kan, zou ik beide consoles bekabeld aansluiten op de Experiabox (modem). 

 


Hallo Lisa, ik heb ze allebei bekabeld op de Experiabox zitten. Ik kan wel een laten gamen en de andere bijvoorbeeld op Netflix. Maar als er een bijvoorbeeld met een disc een spel doet en de andere boven een spel diet. Zegt ie wil je beneden account  afsluiten en boven verder gaan.? Dus ik speel nog geen eens online op beide.

 


Aaaah. Ben je toevallig op beide consoles ingelogd met hetzelfde Xbox live account? Dat werkt dan niet. Ik vond dit online: 

You can only sign in to one Xbox One console, or one Xbox 360 console, at a time. If you try to sign in on a second Xbox One or Xbox 360, you'll be automatically signed out from the first console. “ (Xbox.com)

Google translate: U kunt zich slechts bij één Xbox One-console of één Xbox 360-console tegelijk aanmelden. Als u zich probeert aan te melden bij een tweede Xbox One of Xbox 360, wordt u automatisch afgemeld bij de eerste console.

 

Hebben we het mysterie ontrafeld, @Willem 1975
Laat het maar weten als je nog vragen hebt.