Skip to main content

Heb hier al dik 10 jaar mijn tv aangesloten d.m.v. een dvs set en geeft nooit problemen. 

Maar sinds kort een ip camera buiten via WiFi maar dat gaat niet goed valt steeds in slaapstand.

Nu dacht ik doormiddel van een 3e dvs adapter aan te sluiten bij de camera het op te lossen.

Maar zou dat gaan met kpn adapters?

Of is er een andere mogelijkheid.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @schijndel100 , als ze van hetzelfde merk zijn moet dat lukken.

 


Halo ,

Is er iemand die mij kan zeggen hoe ik een set DVS kan bestellen en er natuurlijk inlichtingen over krijgen.

Op de site is er nergens iets over te vinden .

En zou wel de verschillen en types graag weten .

Die stomme chat computer kom je geen streep verder een onding is het.

 


Hallo @schijndel100,
KPN levert maar één soort set en dat is de Devolo DVS1200. De DVS 200 en 650 worden niet meer verkocht maar blijven wel ondersteund.
Je kunt een DVS bestellen via MijnKPN of via de Webshop en kosten 80 euro voor 2 of 115 euro voor 3 (houd er rekening mee dat altijd 1 dvs in de meterkast achterblijft voor de verbinding met het modem.) 
Het beste is en blijft om toch alles bekabeld aan te sluiten, dit is het minst storingsgevoelig. 

Heb je verder nog vragen, stel deze gerust. 


 Hoi @schijndel100 welkom terug! Ik heb je nieuwe topic even toegevoegd aan je bestaande topic.

Zoals @JanD noemt kun je een derde DVS adapter toevoegen aan je bestaande DVS netwerk.
In veel gevallen is het (waar mogelijk) wel aan te raden zoals @ChrisWissink noemt fysieke internetkabels te gebruiken in plaats van deze adapters omdat deze minder storingsgevoelig zijn.