Skip to main content

Maak gebruik van de Experia V10a met firmware v5.00.49 build487 en wil tijdelijk 5GHz uit zetten maar kan de mogelijkheid niet (meer) vinden in het menu van de Experia. Waar is dit gebleven??

Verder gebruik ik het niet (leg uit) waarom geen gmail gebruiken 

Twee dingen,

1) Google legt daarmee jouw (sociale) netwerk vast en ook dat is een goudmijn.

2) Google heeft in het verleden de inhoud van mails gescand om kennis over de verzender en ontvanger te vergaren. Ze zeggen dit vandaag de dag niet meer te doen maar daar heb ik nog wel zo mijn bedenkingen bij.


Verder gebruik ik het niet (leg uit) waarom geen gmail gebruiken 

Twee dingen,

1) Google legt daarmee jouw (sociale) netwerk vast en ook dat is een goudmijn.

2) Google heeft in het verleden de inhoud van mails gescand om kennis over de verzender en ontvanger te vergaren. Ze zeggen dit vandaag de dag niet meer te doen maar daar heb ik nog wel zo mijn bedenkingen bij.

Oke ik gebruik het alleen voor de playstore 

Niet voor het email verkeer 


KPN troep dus blijkbaar.

Ik ben heel tevreden met KPN als provider maar ik schaar mij volledig achter jouw uitspraak.

Ik heb het al meerdere keren geroepen maar het is mijns inziens een zeer grote fout van KPN om het onmogelijk te maken 2.4GHz en 5GHz los van elkaar in te kunnen stellen. (Aan/uit, zichtbaar/onzichtbaar en SSID gelijk/verschillend) 

@KPN: Ik wil ook graag de mogelijkheid terug om 5GHz uit te zetten. Mijn kinderen hebben Lenovo Tabs die de verbinding met 5GHz steeds verliezen. (Foutje van lenovo) Dit is enorm frustrerend nu 5GHz verplicht aanstaat sinds de update...