Skip to main content

6G Inter Planetair Internet Netwerk Systeem (nano vezels door de lucht)
De opbouw van het netwerk, stelt men instaat om met kabels een internet verbinding te maken door de lucht.

Wat hiermee wordt bereikt is dat het lijkt alsof de verbinding draadloos is (nano vezels zijn onzichtbaar voor het oog), maar toch gebruik gemaakt kan worden van een bekabelde verbinding. En daarmee sneller en stabieler internet kan worden verzorgd, met de snelheid van het licht.


Door de kabels te maken van nano vezels zijn deze onzichtbaar voor het oog, het lijkt dus alsof het draadloos is (6G)
De nano vezels kunnen zich verbinden met elk mogelijk voorwerp, op aarde en daarbuiten. Maar kunnen ook losgekoppeld worden om zich mee te bewegen met de stroming, dit laatste is namelijk essentieel.

Te beginnen met 1 nano vezel verbinding
Het nano vezel netwerk wordt voortdurend opgebouwd en aangepast door nano robots.
Het eerste nano vezel moet de bouwsteen worden van het nieuwe 6G internet.

De nano vezel verbinding moet zich met de stroming mee kunnen bewegen. Dit is essentieel voor het voortbestaan van ons zonnestelsel. De zon, de maan en de sterren moeten zich vrij kunnen bewegen door de tijd en realiteit.

Om dit te bereiken, moeten er kleine stukjes tussen de kabels worden overbrucht met lichtkabels. Deze lichtkabels zorgen voor een overdracht van informatie, tussen de verschillende kabel verbindingen door de lucht. Omdat licht zich vrij kan bewegen door de tijd, kan hierdoor de bekabelde netwerk mee bewegen met de stroming. Deze samenhang is essentieel.

Door gebruik te maken van een bekabelde verbinding, nano vezels. En de stroming te overbruggen met licht signalen door middel van een modem, kan je ervoor zorgen dat de hoeveelheid straling tot een minimum wordt bereikt en de verbindingssnelheid met de snelheid van het licht zal gaan.

Door gebruik te maken van een nano vezel verbinding, maak je een bekabelde verbinding door de lucht. Hierdoor is er dus geen straling meer die word uitgezonden, zoals bij 5G het geval is.


Letterlijk een heel groot spinneweb? Ik dacht heel eerlijk gezegd is dit fictie, tot ik dit tegen kwam over optische nanovezels


In theorie is het hiermee zelfs mogelijk om zelf een kunstmatige ster te maken, waarmee men 's nachts iets kan verlichten door hem aan of uit te zetten

 

En is het zelfs mogelijk om een bekabelde internet verbinding aan te leggen naar Mars, waardoor de snelheid van de gegevensoverdracht verhoogd. 


Letterlijk een heel groot spinneweb? Ik dacht heel eerlijk gezegd is dit fictie, tot ik dit tegen kwam over optische nanovezels

Door ervoor te zorgen dat duurzame energie volledig wordt geïntegreerd in het G6 netwerk, kan je ervoor zorgen dat energie wordt opgewekt, gerecycled en worden toegepast om een constante energievoorziening te realiseren voor het G6 netwerk. Het zal letterlijk nooit uit kunnen vallen. Theoretisch gezien 


https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/duurzame-energie-essentie-dee-490354


https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/omvormingsproces-490355#post914611


Reageer