Skip to main content
Antwoord

Aansluiten Soundbar Harman/kardon citation 700

• November 1, 2020
  • 3 reacties
  • 305 keer bekeken

Ik probeer mijn Harman/kardon citation 700  Soundbar te koppelen aan mijn Experiabox v10a router.  Ik maak gebruik van Google Home maar verbinden lukt niet met de melding dat de AP isolatie moet worden uitgeschakeld. Als ik inlog op de router zie ik nergens AP isolatie staan.
Wat moet ik doen?

Beste antwoord door WBH

Hoi,
ik heb 'm inmiddels aan de praat gekregen. Contact gezocht met de helpdesk en die hebben mij uiteindelijk kunnen helpen. Het lag niet aan de router maar aan de wifi versterker. Ik heb de soundbar bij de router gezet en toen lukte het om verbinding te maken. Na terugplaatsen van de soundbar  werkte die gewoon. het betreft een instelling van de WIFI versterker, overigens wel eentje van KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 6, 2020

Hallo @WBH Heb je 'm inmiddels aan de praat gekregen? Ik vermoed dat @Nick83 hier wel iets vanaf weet? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 9, 2020

Hoi,
ik heb 'm inmiddels aan de praat gekregen. Contact gezocht met de helpdesk en die hebben mij uiteindelijk kunnen helpen. Het lag niet aan de router maar aan de wifi versterker. Ik heb de soundbar bij de router gezet en toen lukte het om verbinding te maken. Na terugplaatsen van de soundbar  werkte die gewoon. het betreft een instelling van de WIFI versterker, overigens wel eentje van KPN

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 9, 2020

Super! Dank voor de terugkoppeling, @WBH