Skip to main content

Beste allemaal,

ik lees heel wat strubbels over de airplay functies maar niet helemaal wat wij op moment ervaren.


dus ik ga gewoon een poging wagen :)

we zijn zeer tevreden over ons wifi netwerk (aangelegd door kpn monteur)

alleen sinds een paar weken ondervinden we problemen met onze airplay naar een apple TV 3.

streaming vanuit spotify wordt gelijk gestart en lijkt ook goed te werken alleen random stopt de airplay ermee voor een seconde of 4/5. En daarna gaat hij weer verder.

dit gebeurd echt heel random en is vrij irritant geworden inmiddels.

ook heel google nagelopen en allerlei opties geprobeerd maar nog steeds geen positief resultaat.

 

ik hoop dat jullie welicht nog iets weten voordat de apple TV door het huis heen vliegt… :)

 

hartelijk dank voor jullie tijd!

 

groeten Marco

Oei @Msteinhauzer, Apple TV’s staan er om bekend dat ze slechts één keer kunnen vliegen en daarna niet meer zo veel doen, beter gaan we dat vliegen voorkomen dus :sweat_smile:

Je benoemt specifiek Spotify, is dat het enige waarmee je problemen ervaart bij het streamen en werkt verder alles via de Airplay wel  goed? Je benoemt ook  een iPhone 11, hebben jullie meer Apple apparatuur in huis waarmee jullie dit kunnen testen?


Beste Maja,

 

bedankt voor je antwoord.

ik heb eieren voor mn geld gekozen en inmiddels een alternatief gevonden.

de apple tv de deur uit (iemand anders blij mee gemaakt) en inmiddels mijn setup veranderd naar de smart tv :)

 

werkt prima! 

 

Nogmaals bedankt


Ah, dat is ook een oplossing natuurlijk :wink:

Top dat je iets gevonden hebt waardoor jij weer gelukkig bent én je hebt ook nog eens iemand anders blij gemaakt, win-win situatie :blush: